• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

3

نظارت بر فرایندهای پستی درروزهای پایانی سال

  • کد خبر : 66816
  • 27 اسفند 1401 - 18:05
نظارت بر فرایندهای پستی درروزهای پایانی سال

مدیرعامل شرکت ملی پست به منظور نظارت بر فرایندهای اجرایی پستی از مرکز تجزیه و مبادلات پست کشوربازدید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر  ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی عصر جمعه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور و مرکز پردازش هوشمند مرسولات پستی خلیج فارس، شاخص های کمی و کیفی و روند اجرای فرایندهای پستی در این مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید ضمن گفتگو با کارکنان کشیک این مراکز پستی، از همکاری و اهتمام ویژه‌ی تمامی کارکنان خدوم شبکه پستی کشور که با عملکرد دلسوزانه و متعهدانه خود، مسیر تحقق اهداف این شرکت در امر خدمات رسانی مطلوب به هموطنان را هموار کرده و موجبات رضایتمندی مشتریان پستی را فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.
لیائی در بازدید از سورتینگ هوشمند پستی ؛ با بیان اینکه راه اندازی سیستم هوشمند و پیشرفته تجزیه و ثبت مرسولات پستی دراین دو مرکز و ۴ استان دارای این سیستم، افزایش رضایتمندی مشتریان شبکه پستی را در پی داشته افزود: «در صدد هستیم این سیستم را  در دیگر شهرهای بزرگ کشور راه اندازی کنیم.»

لیائی با اشاره به ترافیک چشمگیر و رو به رشد مرسولات پستی در روزهای پایانی سال، از عدم رسوب مرسولات و روال عادی و مطلوب آماده سازی و رهسپاری مرسولات در این مرکز ابراز خرسندی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه کارکنان پست در تمام طول سال، در دوران شیوع کوید۱۹، شرایط بد آب و هوایی و در تعطیلات رسمی مشغول فعالیت و خدمات رسانی بوده اند، افزود: «در هیئت مدیره شرکت ملی پست، تمام تلاش خود را برای پرداخت مبالغ پاداش و رفاهی و جبران بخش کوچکی از زحمات همکاران در پایان سال به کار بسته و امیدواریم با پیگیری ها و تصمیمات مناسب مشکلات معیشتی کارکنان در سال جدید به طور کامل رفع گردد»

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.