• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

سیمیدکو تندیس زرین تعالی و سرآمدی روابط عمومی ایران را دریافت کرد

  • کد خبر : 65557
  • 09 اسفند 1401 - 13:52
سیمیدکو تندیس زرین تعالی و سرآمدی روابط عمومی ایران را دریافت کرد

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو)، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۴ ستاره سرآمدی روابط عمومی ایران شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، با حضور فعالان علمی و اجرایی ارتباطات و روابط عمومی و قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی، ۶ اسفند ماه جاری در سالن اصلی (خواجه نصیر) مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم، بر اساس ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، سیمیدکو با کسب امتیاز بالا، موفق به دریافت تندیس زرین (طلایی) ۴ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.

در این ارزیابی، روابط عمومی سیمیدکو «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، بر اساس مدل QMPR و کسب ۶۹۶ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۴ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین (طلایی) سرآمدی شناخته شده است.

در ادامه این مراسم هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران، روابط عمومی تعالی جو را خطاور و آماده دیدن عیوب خود و اصلاح آنها دانست و گفت: موضوع مهم در روابط عمومی سرآمد، تولید کیفی محصولات و خدمات ارتباطی است که از مهمترین آنها می توان به رضایت، همبستگی سازمانی، سرمایه اجتماعی، تعهد به خدمت، قدرت نرم و قدرت افکارعمومی است.

سفیدی یکی از مزیت های مدل سرآمدی را توجه توأمان به زیرساخت ها و نتایج عملکرد دانست و گفت: پنج گام مهم در روابط عمومی که جمع آنها منطق رادار نام دارد؛ شامل نتایج(Results)، رویکرد یا چشم‌انداز(Approach)، استقرار(Deployment )، ارزیابی(Assessment)، اصلاح(refinement) هستند و یک روابط عمومی باید در طی مسیر سرآمدی، آنها را مدنظر قرار دهد.

گفتنی است در این دوره از آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،وزارت ‌راه و شهر سازی،شرکت ملی صنایع مس ایران،اپراتور ایرانسل،شرکت نفت ستاره خلیج فارس و همچنین روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) با اهداء تندیس زرین (طلایی) قدردانی شد و سید حبیب نوری مدیر روابط عمومی سیمیدکو به عنوان نماینده این شرکت و بعنوان مدیر برتر روابط عمومی این تندیس را دریافت کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.