• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

2

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را کسب کرد

  • کد خبر : 65339
  • 06 اسفند 1401 - 23:02
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را کسب کرد

در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین دریافت کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایدرونیوز ، عصر روز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین المللی صدا وسیما برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر بعمل آمد.

در این همایش پس از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین(کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین(کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیات داوران، روابط عمومی ایدرو به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی براساس مدل QMPR و کسب ۷۴۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و ۵ ستاره به عنوان روابط‌عمومی سرآمد در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران معرفی شد و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.