• امروز : پنج شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه نوین: فضای دیجیتال بدون شفافیت نتیجه نمی‌دهد درخشش بانک ملی ایران در جشنواره روابط عمومی / دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی استعلام غیرحضوری چک؛ گام جدید ملل برای شفافیت در معاملات بانک مسکن تنها بانک عامل موفق در اجرای نهضت ملی مسکن قدردانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین از بانک مسکن و استقبال از توسعه همکاری‌ها اختصاص ۵۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در پنج ماهه سال ۱۴۰۴/ با حمایت بانک مسکن ۶۲۰۰ واحد مسکونی جدید ساخته شد امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک ملی ایران و سازمان ملی استاندارد /نجارزاده : ارائه خدمات مالی بر بستر استانداردهای نوین فهرست شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنج‌شنبه ۲۷ شهریورماه اعلام شد پیام تبریک دکترمجید باجلان به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس بانک پارسیان اعلام شعب کشیک بانک سرمایه در روز پنج‌شنبه مورخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ بانک کارآفرین، بانک برتر در حوزه نظارت و تطبیق شرعی

0

اتصال درگاه بیمه ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ‏

  • کد خبر : 64455
  • 23 بهمن 1401 - 18:37
اتصال درگاه بیمه ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ‏

شرکت سهامی بیمه ایران که جزو نخستین دستگاه های دولتی اتصال یافته به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مهر ماه امسال بوده است، هم اکنون از طریق درگاه الکترونیکی خود ‏در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند امکان ارائه خدمات گسترده ای را دارد.‏

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، با توجه به سیاست های دولت مردمی سیزدهم، راه اندازی «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» با هدف ایجاد راهی امن برای دسترسی آنلاین به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد صورت گرفته است. این درگاه، پلتفرم ملی یکپارچه ارائه خدمات دولتی و عمومی به مردم بوده و هدف آن ایجاد سهولت در ارائه این خدمات به شهروندان کشور است؛ به‌طوری‌که تنها با یک بار احرازهویت می‌توان خدمات موردنظر را دریافت نموده و یا به سامانه‌های متفاوت ارائه دهنده خدمات وارد شد. دریافت خدمات در این پنجره بر‌اساس دسته‌بندی نیازهای مردم انجام شده که مهم‌ترین این دسته‌ها عبارتند از خدمات حوزه سلامت، آموزش، مسکن، امور عمومی و…

  با همکاری سازمان فناوری اطلاعات امکانی مناسب فراهم آماده است تا خدمات بی منت بیمه ایران به هم میهنان عزیز و ذی نفعان شرکت به سادگی قابل دریافت باشد. خدمات قابل ارائه بیمه ایران ‎از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند عبارتند از:  نرخ دهی؛ خرید و تمدید بیمه نامه ثالث‎ ‎‏ و بدنه؛ تأیید اصالت بیمه نامه؛ پرداخت (حق بیمه و اقساط)‏ و سرویس های نقشه.

از دیگر امکانات پنجره ملی خدمات دولت هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* اتصال به بستر ملی تبادل اطلاعات  ‏‎(GSB)‎‏ و در مرحله دریافت وب سرویس های مورد نیاز در ‏بستر ملی تبادل اطلاعات  (۴۰ سرویس)‏

* اخذ وب سرویس های قوه قضاییه در بستر ملی تبادل اطلاعات  ‏‎(GSB)‎:

– وب سرویس استعلام سوابق محکومیت های مالی سطح یک  ‏

 – وب سرویس استعلام سوابق محکومیت های مالی(سرویس سطح یک اجرائیات سازمان ‏ثبت اسناد و املاک کشور) ‏

–   وب سرویس تصدیق اصالت آراء قضایی ‏

* لینک دسترسی از سامانه ورود متمرکز شرکت سهامی بیمه ایران :‏

account.iraninsurance.ir‎ https://

* لینک دسترسی از سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند : ‏

my.gov.ir https://

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.