• امروز : پنج شنبه - ۲۳ اسفند - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

قدردانی از حمایت های بانک شهر برای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دکتر احمدی: ظرفیت های بانک شهر می تواند به تسریع طرح های گردشگری کمک کند انعقاد دو تفاهمنامه راهبردی میان بانک ملت و گروه مپنا/ توسعه و احداث نیروگاه های تجدیدپذیر و شبکه شارژ خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفت امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک ملی ایران و سازمان زندان‌ها نرخ حق الوکاله بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ تعیین شد سیصد و دوازدهمین شماره مجله «سفیر» منتشر شد افزایش سقف برداشت وجه نقد از خودپردازهای موسسه اعتباری ملل «تسویه‌یار» بانک صادرات ایران رونمایی شد/ محسن سیفی: ارتباط بانک صادرات ایران با بازار سرمایه عمق و سرعت بیشتری می‌یابد پرداخت بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه به واحدهای نهضت ملی هرمزگان دیدار مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با خانواده شهید حاج محمدیان ایران صدای ایران را بیمه کرد ؛ بیمه نامه ۵۰ میلیارد ریالی برای حنجره سالار عقیلی

2

شرکت ملی پست به پنجره واحد تجارت الکترونیک متصل شد

  • کد خبر : 64090
  • 18 بهمن 1401 - 15:13
شرکت ملی پست به پنجره واحد تجارت الکترونیک متصل شد

محمد احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست از راه‌اندازی درخواست الکترونیکی خدمات پستی حمل و تحویل کالا برای کسب ‌وکارهای مجازی از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات واموربین الملل شرکت ملی پست ، محمد احمدی با بیان اینکه پیش از این شرکت‌های تجارت الکترونیکی برای درخواست خدمات پستی حمل و تحویل کالا و استفاده از سامانه‌های پستی، باید به واحدهای پستی مراجعه می‌کردند، گفت: «بر اساس همکاری‌های مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت و شرکت ملی پست با اتصال پست، ثبت درخواست ارائه خدمات پستی برای کسب‌وکارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد به صورت الکترونیکی از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی امکان‌پذیر شده است.»
معاون فنی و بازرگانی با اشاره به قابلیت‌های ویژه سرویس تجارت الکترونیک و ای‌بازار شرکت ملی پست، از قبیل: خدمات تولید بارکد، محاسبه برخط تعرفه پستی، مدیریت سفارشات و خدمات پرداخت افزود: «دریافت انواع خدمات فیزیکی قبول، ارسال، توزیع و مدیریت برگشت مرسولات و همچنین خدمات مالی COD از این طریق برای فعالین این حوزه قابل دسترس است.»
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه اینترنتی از خدمات مذکور استفاده می‌نمایند،افزود: «اغلب کسب‌وکارهای اینترنتی برای ارائه خدمات خود علاوه بر داشتن بستر الکترونیکی جهت عرضه و ثبت سفارش‌ کالا، نیازمند خدمات لجستیکی حمل و تحویل کالا هستند که عموماً از خدمات شرکت ملی پست برای این کار استفاده می‌کنند.»
احمدی خاطرنشان کرد: «طبق گزارش سالانه تجارت الکترونیکی، در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰ درصد کسب‌وکارها از خدمات شرکت ملی پست برای حمل و تحویل کالای خود استفاده کرده‌اند.» 
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در پایان با بیان اینکه پنجره واحد تجارت الکترونیکی (ecsw.ir) در راستای تحقق دولت الکترونیک و به منظور تسهیل امور و تجمیع خدمات مورد نیاز کسب‌وکارهای اینترنتی طراحی شده است، عنوان داشت: «در حال حاضر علاوه بر درخواست خدمات پستی، امور مرتبط با فرآیند اعطای ای‌نماد، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و امور مربوط به تکمیل پرونده مالیاتی از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی قابل دریافت است.»

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.