• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکی با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی در بانک ایران زمین

  • کد خبر : 62138
  • 21 دی 1401 - 6:35
افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکی با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی در بانک ایران زمین

دهمین دوره همایش سراسری رؤسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاون شعب استان، برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این همایش سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان ضمن توضیح اجمالی از آمار و عملکرد شعب در مدت زمان سپری شده از سال، گفت: امید مهمترین ابزار پیشرفت است و علت اصلی موفقیت در هر سازمان انگیزه و کارآمدی است.سلیم بهرامی آموزش کارکنان را یکی از اولویت های مهم در سازمان بیان کرد و افزود: ما در بانک ایران زمین با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی توانستیم علاوه بر افزایش سطح آگاهی همکاران، خدمت رسانی و معرفی سرویس ها به مشتریان را با کیفیت و دقت بیشتری انجام دهیم.مدیر شعب استان بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری تاکید کرد و گفت: ما باید در شرایط اقتصادی کنونی، با تسریع و ساماندهی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری، نیازهای مشتریان را تا حد توان کاهش دهیم.سلیم بهرامی تمرکز بیشتر همکاران بر روی خدمات بانکداری مدرن را امری جدی بیان کرد و افزود: کارکنان شعب باید ضمن اطلاع کامل از آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه ها در حوزه بانکداری دیجیتال، سرویس های این حوزه را در اختیار مشتریان قرار داده و اطلاعات کامل را در اختیار آنان قرار دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.