• امروز : سه شنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

آمادگی بانک توسعه صادرات ایران برای تأمین مالی زنجیره تولید صدور «سپاس کارت معلم» بانک صادرات ایران برای فرهنگیان توسعه بنگاه‌های تولیدی و تعاونی‌های روستایی با حمایت بانک توسعه تعاون برگزاری نشست مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و پژوهشکده بیمه با هدف توسعه مدیریت ریسک در صنایع دانش‌بنیان و پیشرفته بیمه سرمد در مسیر افزایش سرمایه تدوین و انتشار کتاب مدیریت رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) در بانک شهر حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت با پرداخت ۱۳۵ فقره تسهیلات حمایتی در زنجان/ اختصاص ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان مشارکت‌نامه صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با مشارکت بانک رفاه کارگران امضا شد اعلام نتایج انتخابات دبیران کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران خدمت به جانبازان و ایثارگران نعمت و توفیق است

5

آمارها از جهش بانک دی در شاخص های اساسی بانکداری حکایت دارد

  • کد خبر : 61887
  • 17 دی 1401 - 23:16
آمارها از جهش بانک دی در شاخص های اساسی بانکداری حکایت دارد

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی با تاکید بر این که اصلاح فرایندها و نگاه درست به الزامات حرفه ای، بانک دی را در مسیر بهبود قرار داده است، گفت: کاهش قابل توجه NPL و تعداد بندهای حسابرسی در صورت های مالی، افزایش ۲۰ درصدی منابع ارزان قیمت، کاهش ۱۰ هزار میلیارد تومان از زیان بانک، کنترل شدید مصارف، اصلاح ترازنامه و توان افشای حداکثری در کدال، تنها بخشی از دستاوردهای بانک است که با همکاری همه کارکنان محقق شده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مدیریت پایه که با مشارکت ۱۶ رئیس شعبه و حضور جمعی از مدیران ارشد در مرکز آموزش بانک برگزار شد، با اشاره به این که «آموزش کارکنان» نقش مهمی در حرکت رو به جلو و بهبود شرایط بانک داشته است، اظهار کرد: همزمان با افزایش تعداد دوره های آموزشی، کیفیت دوره ها نیز باید با استفاده از اساتید برجسته و حضور مستمر و آزمون گیری از شرکت کنندگان، افزایش یابد.

وی همچنین با ارزیابی عملکرد مجموعه شعب بانک دی در سراسر کشور، دستاوردهای آنها طی یک سال گذشته را بسیار چشمگیر خواند و گفت: برخی شاخص ها در بانک دی مانند جذب سپرده و مشتریان ، همچنان به تقویت نیاز دارد که امیدواریم با اقدامات انجام شده، به زودی این بخش ها نیز شاهد بهبود باشد.

مدیرعامل بانک دی کنترل روزانه عملکرد شعب توسط روسای شعب و نیز پایبندی صددرصدی به دستورالعمل های بانک مرکزی را از الزامات پیش رو خواند و ادامه داد: همه مستندات از جهش بانک دی در شاخص های اساسی بانکداری حکایت دارد و ادامه این روند، می تواند در آینده نزدیک بانک دی را به یکی از بانک های پیشرو در نظام بانکی تبدیل کند.

در ابتدای این جلسه، فرید محمود نوه سی رئیس اداره آموزش بانک دی نیز با بیان این که از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۴۰ دوره آموزشی در قالب ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت آموزش برای کارکنان بانک ارائه شده است، گفت: علاوه بر دوره های عمومی و تخصصی برای کارکنان بانک، ۶ دوره آموزشی نیز برای کارکنان گروه مالی دی برگزار شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.