• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در پیشرفت میهن، تعیین کننده و حیاتی است

  • کد خبر : 61721
  • 14 دی 1401 - 16:40
نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در پیشرفت میهن، تعیین کننده و حیاتی است

سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن و هیئت همراه در ادامه بازدیدهای میدانی از شعب این شرکت، دیروز و امروز از سرپرستی های خراسان رضوی و خراسان شمالی این شرکت بازدید و با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، مدیرعامل بیمه میهن در جمع کارکنان و نمایندگان این شعب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش؛ گفت شهید سلیمانی مسیر را برای ما ترسیم و روشن کرده است و ما نیز همواره در این مسیر گام برخواهیم داشت.
شیخ الاسلامی از توفیق و افتخار حضور در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ابراز خرسندی کرد و ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران بیمه میهن؛ گفت برای احیای جایگاه بیمه میهن، دیگر تلاش ها و برنامه های گذشته کافی نیست و باید با استعانت از امام رئوف چشم انداز کارها را قوی تر از گذشته ببینیم و تفکر علمی و پشتیبانی های عملی و تجربی را منشأ تلاش و حرکت های خود قرار دهیم.
وی با تشریح سیاست ها و برنامه های آتی بیمه میهن؛ گفت باید با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار امور شرکت را پیش ببریم و با استفاده بهینه از ظرفیت بالقوه بیمه ای استانها بتوانیم زمینه رشد و تعالی بیمه میهن را با ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و جلب رضایتمندی آنان، بیش از گذشته فراهم سازیم.
مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به جایگاه مهم شبکه فروش در صنعت بیمه و نقش پررنگ آنها در موفقیت و اعتلای شرکت بیمه، از افزایش سطح کیفی و کمی شبکه فروش به عنوان یکی از اولویت‌های آموزشی در بیمه میهن خبر داد و گفت نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در موفقیت و پیشرفت این مجموعه تعیین کننده و حیاتی است و طبیعی است که دانش، توانایی‌های فنی و انگیزه‌های این افراد برای پیشبرد کار بسیار موثر است و اهمیت به نیروی انسانی را دو چندان می‌کند.
وی شفاف‌سازی روابط با نمایندگان بیمه را الزامی دانست و گفت: این امر وفاداری آنها را در درازمدت تضمین می کند و مسئولیت پذیری، بهره وری و کارایی را بهبود می بخشد و آنها می توانند با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیازهای روز جامعه اقدام کنند.
در جریان این بازدیدها که محسن مقدم مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی و سیدمجتبی کریمی مدیر امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، همکاران شعب و نمایندگان به بیان دغدغه ها و خواسته های خود برای بهبود عملکرد پرداختند و مدیرعامل پس از شنیدن سخنان ایشان، رهنمودهای لازم را در بخش های مختلف به همکاران ارائه داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.