• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

5

رویکرد سایپایدک در نمایشگاه تبریز حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری است

  • کد خبر : 61460
  • 11 دی 1401 - 17:56
رویکرد سایپایدک در نمایشگاه تبریز حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری است

شرکت سایپایدک با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته در تبریز پذیرای مشتریان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، سعید علیزاده، مدیرعامل سایپایدک، با بیان اینکه در این نمایشگاه که از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود، گفت: در غرفه سایپایدک انواع قطعات و روانکارها با بسته‌بندی ویژه سایپا به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای این شرکت در زمینه معرفی قطعات اصلی و آموزش سامانه اصالت قطعه عرضه می‌شود.

او با اشاره به رویکرد تکریم مشتریان گروه خودروسازی سایپا، ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه کارشناسان حوزه‌های مختلف قطعات سایپایدک پاسخگوی تمامی سوالات مشتریان خواهند بود.

علیزاده گفت: سایپایدک در این نمایشگاه رویکرد آموزش را نیز مد نظر قرار داده است و جدیدترین کتاب¬ها و تالیفات آموزش فنی خود را عرضه کرده است.

او همچنین با اشاره به ارائه قطعات آپشن سایپایدک در این نمایشگاه، تاکید کرد: افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدکی و حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری، دو راهبرد اساسی سایپایدک در حوزه بازرگانی و افزایش رضایت مشتریان است که با حضور در نمایشگاه های خودرو نسبت به تشریح  آن اقدام می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.