• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

0

در اولین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» مطرح شد: «فرهنگ تحول دیجیتال» باید در میان مدیران و مشتریان صنعت بیمه جاری شود

  • کد خبر : 61120
  • 05 دی 1401 - 15:22
در اولین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» مطرح شد: «فرهنگ تحول دیجیتال» باید در میان مدیران و مشتریان صنعت بیمه جاری شود

اولین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با حمایت شرکت بیمه سامان برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این کنفرانس که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان با محورهای «تحـول دیجیتـال» در صنعت بانک و بیمه برگزار شد، مقالاتی توسط دکتر محسن عسگری مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان و حامد مصدق رئیس اداره نظارت بر عملکرد فروش و محسن نظری کارشناس وصول مطالبات شرکت بیمه سامان ارائه شد.

“تحول دیجیتال در سازمان های بیمه ای در بخش دولتی و خصوصی»، «تاثیر ساختار سازمانی برعملکردشرکت های بیمه (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان)» و «ارائه مدل بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه خدمات مالی با رویکرد داده بنیاد» محور این مقالات بود.

درمقاله دکتر محسن عسگری با عنوان «عصر دیجیتال در شرکت های بیمه» به «دیجیتال سازی و نرخ گذاری حق بیمه براساس رفتار مشتری»، «تحول دیجیتال و پاسخگویی به مشتریان»، «تحول دیجیتال و کاربرد آن در فرایند خسارات»، «تحول دیجیتال و تحلیل ریسک»و «تحول دیجیتال و آینده صنعت بیمه» پرداخته شد.

“حامد مصدق” و “محسن نظری” نیز در مقاله «بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه» به مباحثی چون «تبلیغات دیجیتال»، «اتوماسیون بازاریابی»، «مدیریت روابط عمومی آنلاین» و «چالش های بازاریابی دیجیتال» اشاره کردند.

از جمله موارد دیگر عنوان شده در این کنفرانس می توان به لزوم پذیرش «تحول دیجیتال» در صنعت بیمه از سوی مدیران ارشد شرکت ها، نهاد سیاستگزار و شبکه فروش و نیز «قابلیت استفاده از بسترهای دیجیتال تجربه شده توسط صنعت بانکداری در صنعت بیمه» اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.