• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

7

اطمینان از استمرار استقرار سیستم های مدیریتی در بیمه تعاون

  • کد خبر : 58736
  • 01 آذر 1401 - 12:18
اطمینان از استمرار استقرار سیستم های مدیریتی در بیمه تعاون

جلسات هماهنگی با نمایندگان واحدها برای توسعه پیاده سازی سیستم های مدیریتی بیمه تعاون برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، واحد ریسک و توسعه سازمان شرکت، جلسات هماهنگی با نمایندگان واحدها برای پیاده سازی هرچه مطلوب تر سیستم های مدیریتی در بیمه تعاون را برگزار کرد.
در این جلسات، نمایندگانی از هر واحد به عنوان همیار مدیر معرفی شده و نسبت به پیاده سازی مطلوب نظام های مدیریتی در واحد، آموزش های لازم را دریافت کرده اند.
بر این اساس، سیستم های مدیریت کیفیت، مدیریت تعالی سازمانی، مدیریت ریسک و سیستم اندازه گیری شاخص ها، برای نمایندگان مرتبط تشریح و تبیین شده و فلسفه آن نیز مورد توضیح قرار گرفته است.
در این خصوص باید اظهار داشت که سیستم مدیریت کیفیت به صورتی است که ورودی آن شناسایی نیازهای ذی نفعان به خصوص نیازهای مشتریان است و هدف آن تامین الزامات کیفیت و کسب رضایت مشتریان است که با توجه به جاری بودن استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در شرکت این مهم در حال پیگیری و بهبود مستمر است.
مدل تعالی سازمانی نیز مدلی مبتنی بر تامین نیازها و انتظارات ذینفعان است و البته فراتر از سیستم مدیریت کیفیت پیش می رود و انجام اقداماتی را در سازمان تشویق می کند که علاوه بر رضایت مشتریان به رضایت کارکنان، سهامداران، شرکای تجاری و جامعه نیز اهمیت می دهند.
سیستم مدیریت ریسک ایزو ۳۱۰۰۰ نیز به صورت کلی سبب کاهش نگرانی ها در سطح سازمان می شود و سعی بر این است که هر سال به صورت عمیق تر و بهتر اجرا شود.
شایان ذکر است که در این جلسات، شرح وظایف نمایندگان واحدها نیز برای شفاف شدن نحوه همیاری با مدیران، ارائه و نتایج هر جلسه نیز به مدیران ارائه شد.

گفتنی است، توسعه و تعالی سازمان همواره در شرکت بیمه تعاون با هدف تامین هرچه بیشتر خواسته های مشتریان، کارکنان، سهامداران، شرکای تجاری و نهادهای نظارتی و عموم جامعه و بهبود خدمت رسانی و ارتقای فرهنگ تعالی در تمام ارکان سازمان، مورد اهمیت بوده و بر این اساس، تمامی مدیران در سطح شرکت و معاونان مدیران و روسای سازمان در ستاد مرکزی و مدیران استانی، دوره آشنایی با الگوی تعالی سازمانی را در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ گذرانده اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.