• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

تراز آب دریای خزر در حال کاهش است

  • کد خبر : 57112
  • 05 آبان 1401 - 14:40
تراز آب دریای خزر در حال کاهش است

تراز آب دریای خزر در حال کاهش است و در شرایط بحرانی قرار دارد و این آسیب‌هایی برای نوار ساحلی شمال کشور دارد از این رو باید برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهتمام ویژه این سازمان برای توسعه و سرمایه گذاری در بندر نوشهر گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز در بندر نوشهر در سال‌های گذشته بسیار خوب آماده شده است و اکنون شاهد توسعه و پیشرفت بندر نوشهر هستیم.
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به مطالعات صورت گرفته در خصوص مدیریت یکپارچه نوار ساحلی کشور افزود: در کل کشور بیش از پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی داریم که بیشترین تعارضات به سواحل در استان مازندران و شهرستان نوشهر است.
فتحی با اشاره به مطالعه وسیعی که در زمینه پایش تراز آب در استان مازندران و دیگر استان‌های شمالی صورت گرفته، گفت: تراز آب دریای خزر در حال کاهش است و در شرایط بحرانی قرار دارد و این آسیب‌هایی برای نوار ساحلی شمال کشور دارد از این رو باید برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.
به گفته فتحی، سازمان بنادر و دریانوردی کشور تمهیداتی در بحث لایروبی‌ها داشته اما لایروبی‌ها نیز از نظر فنی، فقط تا حدودی امکان‌پذیر است.
وی با اشاره به اینکه در استان‌ها کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل داریم که در سطح استانداری فعالیت می‌کند، گفت: این کمیته‌ها جایگاه مناسبی است تا در آن به این مشکلات رسیدگی شود.
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در شهر بندری نوشهر به عنوان نمونه راه دسترسی اختصاصی بندر را داریم که بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان برای سازمان بنادر هزینه در برداشته که شاید این مقدار افزایش نیز پیدا کند و این به منظور نگاه تعامل بندر به شهر و شهر بندر است.
فتحی با بیان اینکه ظرفیت‌سازی‌های صورت گرفته در پنج سال گذشته بندر نوشهر پاسخگوی استان مازندران است، گفت: در زمینه ترانزیت باید به جذب سرمایه‌گذاری‌های لازم جدیت صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=57112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.