• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

5

راه اندازی باجه‌های تخصصی برای خدمت گذاری بیشتر به بیمه گذاران

  • کد خبر : 56677
  • 30 مهر 1401 - 8:50
راه اندازی باجه‌های تخصصی برای خدمت گذاری بیشتر به بیمه گذاران

مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون از راه اندازی باجه های تخصصی برای خدمت گذاری بیشتر به بیمه گذاران خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، ابراهیم نوروزی دستگردی، مدیر امور شعب و استان ها با تشریح سیاست ها و برنامه های شرکت، بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، شناسایی و استفاده از پتانسیل های بیمه ای استان ها، ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و نیز بازاریابی برای توسعه فروش تاکید کرد.
نوروزی ادامه داد: هم اکنون در شش استان شعبه نداریم که بسته به خدماتی که به بیمه گذاران می دهیم، نیازسنجی صورت خواهد گرفت و باجه هایی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت.
مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون افزود: بر این اساس در نظر داریم که شعب و باجه های تخصصی به ویژه در رشته بیمه های زندگی راه اندازی کرده و احتمالاْ در این راستا باجه بیمه های زندگی در لاهیجان را در آینده افتتاح خواهیم کرد.
وی در ادامه به دیجیتالی شدن شعب اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آنکه هنوز زیرساخت های لازم برای این کار وجود ندارد، نمی توان شعاری از مزایای آن سخن گفت و مطلوب است تا به صورت عملیاتی، فعالیت برای آن صورت پذیرد که این مهم، مستلزم زمان برای ایجاد زیرساخت های فنی و نیز فرهنگسازی در بین مردم برای ورود به یک فضای تحولی دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.