• امروز : سه شنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

آمادگی بانک توسعه صادرات ایران برای تأمین مالی زنجیره تولید صدور «سپاس کارت معلم» بانک صادرات ایران برای فرهنگیان توسعه بنگاه‌های تولیدی و تعاونی‌های روستایی با حمایت بانک توسعه تعاون برگزاری نشست مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و پژوهشکده بیمه با هدف توسعه مدیریت ریسک در صنایع دانش‌بنیان و پیشرفته بیمه سرمد در مسیر افزایش سرمایه تدوین و انتشار کتاب مدیریت رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) در بانک شهر حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت با پرداخت ۱۳۵ فقره تسهیلات حمایتی در زنجان/ اختصاص ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان مشارکت‌نامه صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با مشارکت بانک رفاه کارگران امضا شد اعلام نتایج انتخابات دبیران کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران خدمت به جانبازان و ایثارگران نعمت و توفیق است

7

پیش بینى ۴٠٠ دوره آموزشى براى کارکنان بانک دى

  • کد خبر : 53223
  • 08 شهریور 1401 - 12:26
پیش بینى ۴٠٠ دوره آموزشى براى کارکنان بانک دى

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه «آموزش کارکنان» از مهم‌ترین وظایف هر سازمان است، گفت: بانک دی بر آموزش برنامه‌ریزی شده و مستمر همکاران تاکید دارد به گونه ای که ارتقای سازمانی افراد منوط به گذراندن دوره‌های کامل آموزشی و قبولی در این دوره ها است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دى در بازدید از مرکز آموزش این بانک با اشاره به ضرورت توجه و فراهم کردن امکانات مناسب در برگزاری کلاسهای آموزشی مستمر در راستاى افزایش کیفیت و بهره وری کارکنان اظهارکرد: بانک دى برنامه هاى آموزشی مستمر و مسیر رو به جلو و تحولی خوبی را با حضور اساتید باتجربه و صاحب نام در راستاى آموزش هر چه بهتر کارکنان در پیش گرفته است.
وى با بیان اینکه ۲۰۴ دوره آموزشی برای حدود ۱۸۰۰ نفر از کارکنان این بانک از ابتداى سال جارى تا اواسط شهریورماه پیش بینى شده است، تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط مرکز آموزش، تا پایان سال جاری ۴۰۰ دوره آموزشى برای سطوح مختلف شغلی کارکنان در بانک دی برگزار خواهد شد.
قیطاسى به روز بودن پرونده های آموزشی کارکنان را ضرورى عنوان کرد و گفت: باید دوره‌های آموزشی الزامی برای ارتقای کارکنان بانک پیش بینی شود تا افراد با گذراندن این دوره ها مدارج ترقی را طی کنند.
وی ادامه داد: کیفیت بالای دوره‌های آموزشى، پیوستگی و استمرار گذراندن آنها از اهمیت بالایى برخوردار است، به طوری که کارکنان پس از طی کردن این دوره‌ها باید به تمام اصول و فنون مرتبط با حوزه شغلی خود تسلط کافی داشته باشند.
مدیرعامل بانک دی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف مرکز آموزش این بانک، از طرح‌های ارتقای کیفی و کمی خدمات این مرکز بازدید بعمل آورد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.