• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده

1

اهدای چک‌های هدیه جوایز جشنواره عید تا عید بیمه ملت به برندگان

  • کد خبر : 51963
  • 24 مرداد 1401 - 19:32
اهدای چک‌های هدیه جوایز جشنواره عید تا عید بیمه ملت به برندگان

چک‌های هدیه برندگان قرعه کشی جشنواره عید تا عید بیمه ملت که به مناسبت دهه امامت و ولایت از تاریخ ۱۹ تیر (عید سعید قربان) تا ۲۷ تیر (عید سعید غدیرخم) برگزار شده بود، در شعب استانی به آنها اهدا شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، چک‌های هدیه ۲۰ نفر برنده جشنواره عید تا عید که با برگزاری مراسم قرعه‌کشی این جشنواره با حضور امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار، علی الهی‌شکیب، مدیر بازاریابی، مدیر روابط عمومی و نماینده حراست بیمه ملت مشخص شده بودند، توسط شعب استانی با حضور نمایندگان به این برندگان اهدا شد.

این ۲۰ نفر خریدار حقیقی برنده جوایز ۵۰ میلیون ریالی جشنواره که از طریق قرعه‌کشی مشخص شدند، از بین ۹۰۲۸ نفر بیمه‌گزار حقیقی (به استثنای بیمه‌گزاران حقوقی و خریداران بیمه‌های زندگی و شخص ثالث) که در این بازه زمانی اقدام به خرید بیمه نامه کرده بودند از استان‌های فارس، اصفهان، کرمانشاه، تهران، خوزستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان و آذربایجان شرقی هستند و لازم به بیان است که برای تمام خریداران بیمه در بازه زمانی جشنواره، میزان خرید تاثیر مستقیم در امتیاز کسب شده توسط مشتریان داشت.

گفتنی است برخلاف جشنواره‌های پیشین که شبکه فروش، گروه هدف جشنواره بوده است، در این جشنواره به‌طور مستقیم بیمه‌گزاران محترم مورد نظر بودند و طبق آمار اعلام شده از مدیریت بازاریابی بیمه ملت، تعداد ۱۱ بیمه‌نامه بدنه، ۵ بیمه‌نامه حوادث انفرادی، ۴ بیمه‌نامه آتش‌سوزی واحدهای مسکونی، ۳ بیمه‌نامه مسافران خارج از کشور و یک بیمه‌نامه حرفه‌ای پیراپزشکان توسط این برندگان قرعه‌کشی خریداری شده بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.