• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

3

کسب رتبه نخست در “خدمات بانکی حضوری” مایه افتخار ماست

  • کد خبر : 51535
  • 18 مرداد 1401 - 9:31
کسب رتبه نخست در “خدمات بانکی حضوری” مایه افتخار ماست

بانک پاسارگاد در نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، ضمن کسب موفقیت در تمام بخش‌های نظرسنجی، رتبه نخست بانک محبوب را در گروه “خدمات بانکداری حضوری” از آن خود کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک با اتکا بر فرهنگ غنی پاسارگادی و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز مشتریان نظام بانکی و با تکیه بر دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، آموزشی و… اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است. بانک پاسارگاد با گذر از شعار “حق با مشتری است” و عینیت بخشیدن به باور “مشتری ذات بانک است” توانسته در ارائه خدمات گسترده بانکی موفق عمل کند و رضایت و احترام به مشتریان را همواره سرلوحه کار خود قرار دهد. کسب رتبه نخست” خدمات بانکی حضوری” به انتخاب مردم عزیز کشورمان و مخاطبین محترم نظام بانکی، نشان از اعتماد و رضایت قلبی مشتریان از خدمات این بانک دارد.

جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که هرساله توسط انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان به صورت نظرسنجی عمومی برگزار می‌گردد، در سال جاری نیز طبق روال هشت سال گذشته، انتخاب برند محبوب را به عهده مخاطبان و استفاده‌کنندگان کالاها و خدمات گذاشت و بدین ترتیب، مصرف‌کنندگان بر اساس تجربه دریافت خدمات و استفاده از محصولات نسبت به درج نظرات خود در مورد نام‌های تجاری اقدام کردند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که در تاریخ ۱۱اَمرداد۱۴۰۱ در محل سالن همایش‌های صداوسیما برگزار گردید، بانک پاسارگاد ضمن کسب رتبه اول در گروه‌های همراه بانک، بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن‌های پرداخت (پی‌پاد)، در بخش “خدمات بانکداری حضوری” نیز موفق به کسب جایگاه محبوب‌ترین نام تجاری گردید

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.