• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

4

هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، میزبان روسای شعب استان تهران

  • کد خبر : 48556
  • 05 تیر 1401 - 10:24
هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، میزبان روسای شعب استان تهران

روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین، در سه گروه از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک بازدید و با توانایی و امکانات آن آشنا شدند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این بازدیدها که با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور شعب استان تهران، مدیران شعب مناطق ۱ و ۲ استان تهران برگزار شد، روسای شعب ضمن بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک در جلساتی که به منظور آشنایی با توانایی های این هلدینگ برگزار شد، حضور داشتند.

در این دیدار فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ضمن تشریح مأموریت هلدینگ فناوری اطلاعات، در خصوص چشم انداز بانکداری دیجیتال این بانک گفت: بانکداری دیجیتال، مفهوم جدیدی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و به این نکته متمرکز شده است که مشتریان می توانند بر اساس درخواست و نیاز خود، محصولات مخصوص خود را دریافت کنند.

به گفته اینالویی شخصی سازی سرویس در بانکداری، تعریف جدید بانکداری دیجیتال است و این مشتریان هستند که سرویس ها را تعریف می کند.

در ادامه این دیدار مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران با اشاره به سرعت تغییرات و پیشرفت در عرصه بانکداری دیجیتال و اهمیت توجه ویژه به روزآمدی ارائه خدمات نوین در دنیای دیجیتال گفت: با تغییر نیازها در بازار رقابتی، همواره باید ارائه محصولات و فعالیت در این بازار به روز شود.

یزدانجو افزود: مسئولین شعب نیز علاوه بر بهره برداری از ظرفیت های موجود، تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده، به کار گیرند.

سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی در این جلسه ضمن اشاره به تغییرات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی طی سال های اخیر، گفت: رشد تکنولوژی، ظهور شبکه های اجتماعی و تغییر در نیازهای مشتریان از جمله عواملی هستند که فعالیت در این حوزه را با تغییراتی مواجه کرده است.

استاد در خصوص نحوه معرفی سرویس ها و خدمات افزود: بانک و شرکت های تابعه با همکاری شعب بایستی علاوه بر تقویت سواد رسانه ای، از بسترهای دیجیتال و شرکت های گروه جامپ به نحو احسن استفاده گردد.

در این برنامه روسای شعب استان تهران از شرکت های سابین تجارت آریا به عنوان شرکت پرداخت بانک، شرکت آوا مجری باشگاه مشتریان و پیشانی بانکداری دیجیتال بانک و مرکز نوآوری بازدید و جلساتی را با مدیران شرکت ها به منظور آشنایی بیشتر با سرویس ها و خدمات آنها برگزار کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.