• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

6

پوشش ویژه خدمات امدادی ایران‌خودرو در ایام ارتحال

  • کد خبر : 47103
  • 14 خرداد 1401 - 21:28
پوشش ویژه خدمات امدادی ایران‌خودرو در ایام ارتحال

هم‌زمان با برگزاری مراسم‌های ویژه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، شرکت امدادخودروایران با استقرار ناوگان امدادی و فعالیت شبانه‌روزی کشیک ویژه، پاسخ‌گوی امدادخواهان بود.

ایکوپرس- سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امدادخودروایران در حاشیه بازدید مدیریت امور مشتریان و مدیریت ارتباطات گروه صنعتی ایران‌خودرو از روند پاسخ‌گویی به امدادخواهان در مرکز تماس شرکت امدادخودروایران و همچنین بازدید میدانی از روند امدادرسانی اعلام کرد: با توجه به حجم سفرها در این ایام، اکیپ‌های این شرکت با استقرار در مسیرهای منتهی به مرقد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات گسترده‌ای را به مشتریان ارایه می‌دهند.
وی با اشاره به آمادگی ۱۶۰۰ اکیپ‌شیفت به مدت چهار روز در سراسر کشور گفت: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به مشتریان در این ایام، توزیع نیروهای امدادی در نقاط مختلف کشور و مسیرهای پرتردد با  برنامه‌ریزی ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته و به همین دلیل مدت زمان انتظار برای امدادخواهان به کمتر از ۲۵ دقیقه رسیده است.
وی با تاکید بر این‌که خدمات امدادی برای امدادخوهان در حریم مرقد مطهر امام‌خمینی (ره) به صورت رایگان خواهد بود، افزود: شرکت امداد خودرو ایران علاوه بر خودروهای تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، به سایر خودروهای سواری موجود در کشور نیز امدادرسانی می‌کنند که از این حیث یک رویکرد منحصر‌به‌فرد در زمینه خدمات‌رسانی به هموطنان قلمداد می‌شود.
هم‌زمان با بازدید از طرح خدمات ویژه شرکت امداد خودرو ایران در ایام ارتحال امام راحل (ره) بابک دولّو قاجار مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح گفت: تمام این اقدامات در جهت استانداردسازی روند ارائه خدمات به مشتریان پایه‌ریزی شده و نقش به‌سزایی در جهت افزایش رضایت آن‌ها خواهد داشت.
محمود نیک‌دهقان مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در حاشیه این بازدید، رویکرد ایران‌خودرو در زمینه مشتری‌مداری را یک استراتژی بلندمدت عنوان کرد و افزود: بدون شک با تحقق برنامه‌های کیفی مدیریت ارشد گروه در ماه‌های جاری، تحولات عمده‌ای در این بخش رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=47103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.