• امروز : سه شنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

آمادگی بانک توسعه صادرات ایران برای تأمین مالی زنجیره تولید صدور «سپاس کارت معلم» بانک صادرات ایران برای فرهنگیان توسعه بنگاه‌های تولیدی و تعاونی‌های روستایی با حمایت بانک توسعه تعاون برگزاری نشست مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و پژوهشکده بیمه با هدف توسعه مدیریت ریسک در صنایع دانش‌بنیان و پیشرفته بیمه سرمد در مسیر افزایش سرمایه تدوین و انتشار کتاب مدیریت رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) در بانک شهر حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت با پرداخت ۱۳۵ فقره تسهیلات حمایتی در زنجان/ اختصاص ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان مشارکت‌نامه صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با مشارکت بانک رفاه کارگران امضا شد اعلام نتایج انتخابات دبیران کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران خدمت به جانبازان و ایثارگران نعمت و توفیق است

9

عملکرد کیفی شعب و ستاد بانک دی باید ارتقا یابد

  • کد خبر : 47044
  • 12 خرداد 1401 - 10:57
عملکرد کیفی شعب و ستاد بانک دی باید ارتقا یابد

در نشست ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی و شعب بانک دی، حوزه‌های سرپرستی و شعب برتر بانک دی معرفی شدند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، دومین نشست ارزیابی عملکرد شعب و ستاد بانک دی با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد ستاد و مسئولین حوزه های سرپرستی و روسای شعب تهران برگزار شد.در این نشست که برای روسای شعب تهران به صورت حضوری و برای شعب استانها به صورت مجازی برگزار شد، علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران شعب و ستاد در مسیر تحقق اهداف سال جاری گفت: بر اساس زمانبندی اعلام شده جلسات ارزیابی و پایش عملکرد شعب و واحدهای ستادی به صورت ماهانه و منظم برگزار می‌شود تا میزان تحقق یا انحراف از اهداف به درستی بررسی و آسیب شناسی شود.وی افزود: مهمترین هدف از برگزاری این جلسات، علاوه بر رصد شاخص‌های عملیاتی بانک، شنیدن دغدغه ها و مسائل شعب در مسیر تحقق اهداف است تا در کوتاه ترین زمان ممکن موانع موجود بر سر راه همکاران شعب برداشته شود.قیطاسی فرایند برنامه ریزی و شیوه جدید پایش عملکرد را از عوامل موثر در پویایی شعب و ستاد دانست و تصریح کرد: در این روش جدید ارزیابی اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد ستاد با حضور در جلسات ارزیابی و آگاهی از مسائل پیش روی شعب خود را مکلف به انجام اقدامات اجرایی، دوشادوش همکاران می دانند.مدیرعامل بانک دی در پایان با ابراز امیدواری از تلاش های تمامی همکاران در بهبود شاخص های عملیاتی بانک گفت: امیدوارم با یک همت جمعی و تلاش شبانه روزی شاهد رشد و شکوفایی روزافزون بانک دی و رضایتمندی سهامداران و مشتریان باشیم.در این نشست رؤسای شعب ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود، به بیان راهکارهایی درباره جذب منابع ارزان قیمت، تسهیل و تسریع فرایندهای اعتبارسنجی مشتریان، نحوه جذب و نگهداشت مشتریان،  بانکداری شرکتی و مکان یابی شعب پرداختند. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=47044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.