• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

3

رضایت مترو تهران از خدمات بیمه رازی

  • کد خبر : 46912
  • 11 خرداد 1401 - 8:22
رضایت مترو تهران از خدمات بیمه رازی

قائم مقام مدیرعامل مترو تهران، ارائه خدمات بیمه رازی به این شرکت را قابل قبول دانست و گفت: همکاران مترو تهران از خدمات دریافتی بیمه رازی رضایت حداکثری دارند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی رزم آور- قائم مقام مدیرعامل مترو تهران که مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، گفت: مهمترین وظیفه شرکت مترو تهران و حومه ارائه خدمات مناسب به همکاران و مسافران است که تا به امروز در این زمینه موفق عمل کرده است، همچنین امید می‌رود ارائه خدمات این شرکت روز به روز افزایش یابد.
او ادامه داد: ارائه خدمات مناسب از سوی این شرکت در دو بعد کمی و کیفی است که از نمونه‌های این تفکر می‌توان به افزایش تعداد قطارها و ایستگاه‌های تهران و حومه در کنار افزایش آرامش خاطر مسافران در طول سفر اشاره کرد.
رزم‌آور با بیان اینکه شرکت مترو تهران و حومه دارای ۷۱۵۰ نیروی مستقیم و حدود ۲ هزار نیروی غیرمستقیم است، خاطرنشان کرد: در طول مدت همکاری مترو تهران با بیمه رازی، این مجموعه رضایت حداکثری را از خدمات بیمه رازی دارد.
قائم مقام مدیرعامل مترو تهران و حومه در رابطه با حادثه مترو تهران که در سال گذشته رخ داد، تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته حادثه دلخراشی رخ داد و ناراحتی جامعه را به همراه داشت اما نقاط مثبت فراوانی برای این حادثه به ثبت رسید که از آن موارد می‌توان به حضور و همراهی به موقع مجموعه بیمه رازی به خصوص مدیرعامل این شرکت، اشاره کرد.
او در رابطه با ارائه خدمات بیمه‌ای از سوی نمایندگان بیمه رازی فارغ از قرارداد منعقد شده، گفت: ارائه خدمات به مترو تهران دارای دو بخش همکاران و مسافران است که اگر بیمه رازی و نمایندگان آن نگاه ویژه‌ای همراه با نوآوری به بخش مسافران داشته باشند می‌توانند خدمات به‌روز و منحصربه‌فردی را برای اولین بار ارائه کنند.
همچنین در این رویداد ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیرروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی گفت: بیمه رازی بعد از گذشته ۱۸ سال، در سال گذشته موفق به کسب مجوز قبول اتکایی شده و این در حالی است که در طول تاریخ فعالیت این شرکت بیشترین میزان رشد فروش بیمه رازی در سال گذشته به ثبت رسیده است.
او خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث تبلیغاتی در صنعت بیمه کسب رضایت مشتریان است که بیمه رازی در سال گذشته به این مهم دست یافت و حادثه مترو یک نمونه موفق از این مهم بوده است.
براساس این گزارش در انتهای این رویداد از سه‌شنبه‌های پاسخگویی به رسم یادبود و در راستای مسئولیت اجتماعی، سند یک اصله درخت که به نام علی رزم‌آور- قائم مقام مدیرعامل مترو تهران کاشته شده است از سوی دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل به وی اهدا شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.