• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

5

صرفه جویی در وقت مشتریان با بیمه دیجیتال اتومبیل سامان

  • کد خبر : 44855
  • 19 اردیبهشت 1401 - 18:42
صرفه جویی در وقت مشتریان با بیمه دیجیتال اتومبیل سامان

رئیس اداره نظارت بر خسارت بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان اعلام کرد : اپلیکیشن «سامانو» ابزاری است که با استفاده از آن، زیان دیده حادثه اتومبیل می‌تواند در هر زمان از شبانه روز و بدون نیاز به اعزام کارشناس ارزیاب یا مراجعه به مراکزخسارت، از راه دور و تنها به صورت برخط، درکوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اعلام و ثبت پرونده خسارت خود اقدام کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، مجتبی قاسمیان افزود : مشتریان شرکت بیمه سامان از این پس می توانند با صرفه جویی در زمان، عملیات هایی مانند تشکیل پرونده، ارزیابی و دریافت خسارت مالی بیمه ‌نامه‌های اتومبیل خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

قاسمیان تصریح کرد: در این خدمت بیمه سامان با استفاده از اپلیکیشن «سامانو»،علاوه برکاهش هزینه های غیرضروری مانند اعزام کارشناس به محل حادثه، عدم نیاز به پیگیری های مکرر و نیز صرفه جویی در زمان، سطح رضایتمندی مشتریان تا حد زیادی افزایش می یابد.

رئیس اداره نظارت بر خسارت بیمه های اتومبیل بیمه سامان اظهار کرد : کاربران این اپلیکیشن می توانند در هر لحظه پس از تشکیل پرونده خسارت، از وضعیت رسیدگی به آن مطلع شده و مراحل رسیدگی خود را دنبال کنند.

براساس این گزارش، درحال حاضر پرداخت خسارت‌های مالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان با این وب اپلیکیشن امکان پذیر بوده و تاکنون بیش از دو هزار پرونده خسارت از این مسیر رسیدگی شده است.

بیمه سامان به عنوان شرکت بیمه ای پیشرو در ارائه خدمات نوین و مبتنی برتحول دیجیتال، همواره درتلاش بوده تا با ارائه طرح های نوآورانه، بستری امن و قابل اعتماد را برای خدمات رسانی به بیمه گذاران فراهم آورد.

مشتریان شرکت بیمه سامان می توانند خدمات مورد نیاز بیمه ای خود را از طریق وب اپلیکیشن سامانو به نشانی https://pwa.samaninsurance.ir دریافت کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.