• امروز : پنج شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تقدیر مدیرعامل بیمه تعاون از کشف پرونده ساختگی خسارت بانک توسعه صادرات ایران؛ پشتیبان صنایع تولیدی و صادرکنندگان رونمایی از کتاب «بازار، تجار و اصناف دارالخلافه» با حمایت بانک صادرات ایران / از سند تا کتاب؛ تلاش برای حفظ تاریخ بازار تهران اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز برای روز پنجشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۴۰۴ پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه نوین: فضای دیجیتال بدون شفافیت نتیجه نمی‌دهد درخشش بانک ملی ایران در جشنواره روابط عمومی / دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی استعلام غیرحضوری چک؛ گام جدید ملل برای شفافیت در معاملات بانک مسکن تنها بانک عامل موفق در اجرای نهضت ملی مسکن قدردانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین از بانک مسکن و استقبال از توسعه همکاری‌ها اختصاص ۵۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در پنج ماهه سال ۱۴۰۴/ با حمایت بانک مسکن ۶۲۰۰ واحد مسکونی جدید ساخته شد

5

ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

  • کد خبر : 43937
  • 04 اردیبهشت 1401 - 12:22
ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

مفهوم کلمه “تجربه مشتری” یکی از مفاهیمی است که در کسب و کارهای امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی؛ مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش را از ویژگی های این بانک بیان کرد و گفت: در دنیای امروز مبنای رقابت با دیگر فعالان اقتصادی براساس میزان رضایت و کسب تجربه مطلوب مشتریان سنجیده می شود.
شیروانی افزود: بانک ایران زمین با ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مشتریان از طرق مختلف همچون شعب، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مرکز ارتباط با مشتریان که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستند، توانست سلایق مختلف را بسنجد و با توجه به نیازهای مشتریان خدمات متمایز و جدید طراحی و ارائه دهد.
قائم مقام بانک ایران زمین ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت بیان کرد و گفت: هر تغییری با بازخوردهای متفاوت از درون و بیرون مجموعه مواجه است و بانک در این مدت با پشتکار و تلاش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله جدیدی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است شود.
شیروانی خاطرنشان کرد: با بررسی های صورت گرفته در حوزه خدمات دیجیتال، میزان “تلاش مشتری” کاهش داشته است. با توجه به شاخص های تلاش مشتری می توان فهمید که مشتریان کمترین تلاش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین تلاش ذهنی را صرف کرده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.