• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

4

سرعت و دقت در انجام امور اعتباری مشتریان سرلوحه اقدامات حوزه اعتبارات قرار گیرد

  • کد خبر : 43917
  • 04 اردیبهشت 1401 - 9:17
سرعت و دقت در انجام امور اعتباری مشتریان سرلوحه اقدامات حوزه اعتبارات قرار گیرد

مدیرعامل بانک دی در نشست هم‌اندیشی با روسا و کارشناسان حوزه اعتبارات این بانک، سرعت و دقت در انجام امور اعتباری مشتریان را دو اصل مهم و سرلوحه فعالیت حوزه اعتباری دانست.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در جلسه با روسا و کارشناسان حوزه اعتباری خواستار تحول در فرآیندها و روندهای اجرایی حوزه اعتبارات با رویکرد رعایت حداکثری بهداشت اعتباری و تسریع در پاسخگویی به درخواست مشتریان برای اخذ تسهیلات شد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهمیت حوزه اعتبارات در چرخه حیات و سودآوری بانک بر عملکرد منسجم و یکپارچه حوزه‌های اعتبارات، بررسی طرح‌ها، نظارت و وصول مطالبات تأکید کرد و گفت: اقدامات منسجم، منظم و دقیق حوزه‌های اعتباری تعیین‌کننده حرکت هماهنگ شعب بانک در زمینه پرداخت تسهیلات به مشتریان است و برای تقویت این حوزه اداره نظارت با هدف نظم‌بخشی و تسریع اجرای دقیق مصوبه‌های اعتباری تشکیل شده است.
وی با برشمردن معیارهای اساسی اعطای تسهیلات، ادارات اعتبارات ،بررسی طرح ها ،نظارت برتسهیلات و وصول مطالبات را مجری نظارت‌های قبل، حین مصرف و بعد از اعطای تسهیلات دانست و گفت: در حوزه اعتبارات، اصل بر برگشت سرمایه است تا چرخه نقدینگی برای ایجاد سودآوری و حمایت هر چه بیشتر از واحدهای تولیدی و کسب‌و‌کارها به‌ویژه در سال « تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» جریان یابد.
مدیرعامل بانک دی با بیان این‌که کارشناسان اعتباری باید نقش مشاوری امین را برای مشتریان داشته باشند یادآور شد: فعالیت اعتباری همراه با ریسک اعتباری است و کارشناسان این حوزه برای به حداقل رساندن ریسک اعتباری باید آگاهی و تسلط خود را از دستورالعمل‌های اعتباری افزایش دهند و به همین منظور برای توانمندسازی کارشناسان این حوزه باید بخشنامه‌خوانی‌های منظم با هدف تسلط کامل بر دستورالعمل‌ها و  شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط در دستور کار  قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.