• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با معاون بهداشت و درمان ارتش و تاکید بر ارتقای خدمات درمانی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی به سازندگان در خراسان جنوبی مدیرعامل بانک سپه شهادت دبیر‌کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت بانک ملی ایران پیشرو در ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی در شبکه بانکی است نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد / افزایش ۲ برابری جوایز در دوره‌های بعدی قرعه‌کشی پیام تسلیت مدیر عامل پست بانک ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پیام روابط عمومی بیمه مرکزی بمناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان مدیرعامل بیمه البرز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی ۱۱ هزار و ۵۰۰ همت نیاز دارد پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت به مناسبت شهادت سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان پیام تسلیت سرپرست بانک دی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

4

تداوم روند افزایشی تولید شرکت های زنجیره سرب و روی ایمیدرو

  • کد خبر : 42601
  • 11 فروردین 1401 - 8:14
تداوم روند افزایشی تولید شرکت های زنجیره سرب و روی ایمیدرو

روند افزایشی تولید شرکت های زنجیره سرب و روی ایمیدرو (انگوران و نخلک) طی ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ تداوم یافت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مجتمع سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین تا پایان بهمن، ۹۴۵ هزار و ۵۶۷ تن ماده معدنی تولید کرد که در مقایسه با رقم تولید مدت مشابه سال گذشته (۸۳۳ هزار و ۹۷۰ تن)، حدود ۱۳ درصد رشد نشان می دهد.

همچنین طی این مدت، ۶۵۱ هزار و ۳۹۲ تن ماده معدنی سرب به شرکت های داخلی ارسال شد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۸۸۰ هزار و ۳۷۲ تن بود که حدود ۲۶ درصد کاهش یافت.
مجتمع سرب و روی انگوران در ماه بهمن، ۷۸ هزار و ۸۱۵ تن ماده معدنی تولید و ۶۸ هزار و ۲۵۳ تن ارسال کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۹۳ هزار و ۶۰ تن تولید و ۸۳ هزار و ۱۶۹ تن ارسال)، به ترتیب ۱۵ و ۱۸ درصد کاهش یافت.

افزایش ۱۶ درصدی تولید کنسانتره سرب نخلک
شرکت سرب و روی نخلک از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۱۴۰۰، حدود ۸ هزار و ۱۰۳ تن کنسانتره سرب تولید کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۷ هزار و ۱۲ تن)، ۱۶ درصد رشد یافت.
این شرکت طی ۱۱ ماهه ۱۴۰۰، حدود ۲۲۸ هزار و ۴۴ تن ماده معدنی استخراج کرد که نسبت به آمار مدت مشابه سال گذشته (۵۴ هزار و ۳۴۲ تن)، ۳۲۰ درصد افزایش یافت. میزان ارسال کنسانتره این شرکت نیز ۸ هزار و ۹۶۸ تن بود که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۰ هزار و ۳۸۲ تن)، حاکی از کاهش ۱۴ درصدی بود.
شرکت نخلک طی ماه بهمن، ۶۵۸ تن کنسانتره تولید، ۳۲ هزار و ۹۴۶ تن ماده معدنی استخراج و یک هزار و ۸۹۷ تن محصول ارسال کرد که در مقایسه با آمار بهمن ۹۹ (تولید ۸۷۴ تن کنسانتره ، استخراج ۶ هزار و ۴۹۴ تن ماده معدنی و ارسال ۹۶۸ تن محصول)، به ترتیب ۲۵ درصد کاهش، ۴۰۷ درصد افزایش و ۹۶ درصد افزایش یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.