• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

2

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ تهران با حضور و مشارکت فعال پست بانک ایران برگزار شد

  • کد خبر : 40350
  • 06 اسفند 1400 - 9:45
اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ تهران با حضور و مشارکت فعال پست بانک ایران برگزار شد

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ تهران ، روز پنجشنبه ۵ اسفندماه با حضور و مشارکت فعال پست بانک ایران از طریق حضور مدیران و نمایندگان و برپایی کانتر اختصاصی و با مشارکت شرکت های فناوری و نوآوری و استارتاپ ها برگزار شد.به گزارش روابط عمومی پست بانک در این رویداد غیابی مشاور مدیر عامل پست بانک ایران به عنوان سخنران و شهرکی کیا مدیر امور استانهای تهران ، البرز ، سمنان و قم به عنوان داور رویداد حضور داشتند.

۱۰ درصد GDP کشور تا سال ۱۴۰۴ مبتنی بر اقتصاد دیجیتال خواهد بود

قنبر پور رییس هیات مدیره و مدیر شرکت خدمات هوایی پیام در سخنانی گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۰ درصد تولید ناخالص داخلی ( GDP) کشور ، تا سال ۱۴۰۴ مبتنی بر اقتصاد دیجیتال خواهد بود.
وی اظهار داشت: فروش شرکتهای دانش بنیان کشور ۹۰۰ میلیارد تومان است که ۱ تا ۲ درصد GDP کشور است.

پست بانک ایران مصمم به تحقق و توسعه اقتصاد دیجیتال است

غیابی مشاور مدیر عامل پست بانک ایران و نماینده بانک در رویداد اینوتکس ۲۰۲۲ تهران ، در سخنانی گفت: الویت پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ هاست و این بانک مصمم به تحقق و توسعه اقتصاد دیجیتال است.
 وی اظهار داشت : بانکها می توانند ابزار گسترش رفاه و توسعه باشند و با تحولاتی که از سال ۱۳۹۸ در پست آغاز شده ، این موضوع به نحو مطلوبی در این بانک فراهم شده است.
غیابی افزود: سود پست بانک ایران در سال گذشته ۳ برابر سرمایه ثبتی بانک بوده و پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به ۴ برابر برسد. 
مشاور مدیر عامل پست بانک ایران تصریح کرد:نرخ نکول این بانک به زیر ۳ درصد رسیده و کفایت سرمایه آن از منفی ۷/۷ درصد به ۴/۵  درصد مثبت رسیده است. 
غیابی با اشاره به گستردگی حضور بانک از طریق ۴۰۰ شعبه شهری و ۶ هزار باجه بانکی روستایی ، اضافه کرد: شبکه گسترده ارائه خدمات بانک امکان و فرصت خوبی را برای شرکت های دانش بنیان ، نوآوری و استارتاپ ها برای بهره مندی از امکانات پست بانک ایران و در راستای توسعه خدمات ، کسب و کارها و رسیدن به سود دهی فراهم نموده است.

بازدید مدیران شرکتهای فناوری و استارتاپ ها و شرکت کنندگان از کانتر پست بانک ایران در اینوتکس ۲۰۲۲ تهران پیچ

کانتر پست بانک ایران در اینوتکس ۲۰۲۲ تهران پیج مورد بازدید مدیران شرکت های نوآوری و استارتاپ های حاضر در رویداد و شرکت کنندگان در رویداد قرار گرفت.
در این بازید آرش شهرکی کیا به ارائه توضیحات لازم در خصوص اقدمات و امکانات پست بانک ایران برای توسعه گستره خدمات و آمادگی بانک برای تامین مالی و ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان و فعالان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد. 

معرفی برندگان اینوتکس ۲۰۲۲ تهران

در این رویداد ۱۸ شرکت استارتاپی و نوآوری به ارائه محصولات و پلتفرم های خود پرداختند ، که در پایان رقابت و پس نظر هیات داوران،تیم های لایو بوک به سرپرستی علی منصور و امیر خلج ، لندین به سرپرستی محمد مهدی ظهیری و نیچر به سرپرستی نازنین بهزادی به ترتیب مقام های اول ، دوم و سوم رقابت ها را کسب کردند.
 شایان ذکر است: در این رویداد حسین پور رییس اداره روابط عمومی و رحیمی معاون وی ، قیطاسوند رییس اداره کل بازاریابی و توسعه بازار ، فلاح مدیر شعب منطقه شرق تهران ، کهزادیان و حسن پور روسای شعب آپادانا و شهید فلاحی تهران نیز حضور داشتند.

پخش زنده مراسم اینوتکس پیج تهران از طریق صفحه اینستاگرام پست بانک ایران و آپارات نیز برای علاقمندان انجام شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.