• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

6

دریافت پیام‌ تراکنش‌های خرد از طریق اپلیکیشن‌های رسمی بانک ملی ایران

  • کد خبر : 39673
  • 25 بهمن 1400 - 18:20
دریافت پیام‌ تراکنش‌های خرد از طریق اپلیکیشن‌های رسمی بانک ملی ایران

اطلاع رسانی تراکنش ها با مبلغ کم تر از ۳۰ هزار تومان حساب های بانک ملی ایران از دوم اسفندماه از طریق اپلیکیشن‌های رسمی این بانک با انتخاب مشتزیان محترم انجام خواهد شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان این بانک می‌توانند پیام‌های تراکنشی کمتر از ۳۰ هزار تومان خود را به جای پیامک، از طریق اپلیکیشن‌های رسمی این بانک یعنی سامانۀ بام، نشان‌بانک و پیام رسان بانکی بله،  همچنین دارندگان گوشی های غیرهوشمند از طریق تلفن گویایی بانک ملی به شماره ۰۹۶۲۲ دریافت کنند.  

ضمن اینکه دریافت رسید آنلاین تراکنش ها در «بله» و «نشان بانک» همراه با مزیت حسابداری و مدیریت مالی برای مشتریان همراه خواهد بود تا از این طریق، مدیریت هزینه ها و درآمدهایشان را نیز در دست بگیرند.

«نشان بانک» یک بانک تمام دیجیتال در اپلیکیشن «ایوا»، گزینه دیگر دریافت لحظه ای تراکنش هاست که کاربر می تواند از طریق گزینه اطلاع رسانی بانک ملی ایران در آن به این امکان دسترسی داشته باشد.

همچنین بازو (بات) «اطلاع رسانی» در پیام رسان بانکی  «بله»، نه تنها جزئیات همه تراکنش ها را به کاربر نشان می دهد، بلکه امکان تعیین بازه زمانی برای محدود کردن دوره مشخص مشاهده تراکنش ها، مجموع مبالغ واریزی و برداشتی به حساب و نیز امکان فیلتر کردن تراکنش های واریز و برداشت را نیز ایجاد کرده است.

گزینه «مدیریت مالی شخصی»، امکان جالب دیگر بله برای کاربران است که برای نخستین بار در سیستم بانکی امکان دریافت گزارش مالی نموداری و گزارش مالی متنی را برای کاربران فراهم کرده است.

مشتریان محترمی که از گوشی های غیر هوشمند استفاده می نمایند و یا دسترسی به اینترنت برای آنها مقدور نیست می توانند با استفاده از تلفن بانک گویای بانک ملی (۰۹۶۲۲) نسبت به دریافت تراکنش های حساب خود اقدام نمایند.                                                     

همچنین مشتریان گرانقدر می توانند ریز تراکنش های حساب خود را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی ملی «بام» و دستگاه های خودپرداز هم دریافت کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=39673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.