• امروز : پنج شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

4

با استفاده از سامانۀ نوبت‌دهی هوشمند بانک پاسارگاد؛ زمان حضور خود در بانک را به حداقل برسانید

  • کد خبر : 37669
  • 11 بهمن 1400 - 13:41
با استفاده از سامانۀ نوبت‌دهی هوشمند بانک پاسارگاد؛ زمان حضور خود در بانک را به حداقل برسانید

با توجه به شرایط خاص دریافت خدمات حضوری در دوران شیوع کرونا، فرایند انجام این نوع خدمات نیز در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی متحول شده است. از جمله این تمهیدات می‌‎‌توان به «سامانۀ نوبت‌دهی هوشمند بانک پاسارگاد» اشاره کرد که با استفاده از آن زمان انتظار در شعبه‌های بانکی کاهش یافته و مشتریان دیگر در شعبه منتظر نخواهند ماند.

مشتریان بانک پاسارگاد قبل از مراجعه به شعبه با بهره‌گیری از سامانۀ نوبت‌دهی هوشمند این بانک می‌­توانند نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و براساس شماره دریافتی و مدت زمان باقی‌مانده تا نوبت، زمان خود را مدیریت کنند. در این صورت علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، از تجمع در محیط بانک جلوگیری شده و امکان انتقال ویروس کاهش می‌یابد.

برای انجام این کار مراجعین محترم ابتدا باید کد شعبۀ بانک پاسارگاد موردنظر خود را از طریق پیامک به سرشمارۀ ۱۰۰۰۸۲۸۹ ارسال کنند. پس از لحظاتی، پیامکی حاوی شماره نوبت، تعداد افراد حاضر در صف شعبه و زمان تقریبی انتظار توسط سامانه برای متقاضی ارسال می‌شود. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات به شعبه مراجعه کنند.

همچنین درصورت نیاز به دریافت نوبت برای یک ساعت خاص، باید یک پیامک با فرمت ” کدشعبه.ساعت” به سرشماره مذکور ارسال کنید. به عنوان مثال؛ برای دریافت نوبت در ساعت ۱۰:۳۰ برای شعبه مرکزی بانک پاسارگاد با کد ۲۰۱، باید ۱۰:۳۰٫۲۰۱ را ارسال فرمایید. در این حالت بهترین نوبت براساس ساعت مورد نظر به شما اختصاص داده می‌شود.

برای آگاهی از کد شعبه‌های بانک می‌توانید از بانک اطلاعاتی موجود در نشانی bpi.ir/branches استفاده کنید.

گفتنی است مشتریان محترم بانک پاسارگاد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=37669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.