• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

6

افزایش ١٧٣ درصدی مراجعه به درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران

  • کد خبر : 3644
  • 15 آذر 1399 - 13:24
افزایش ١٧٣ درصدی مراجعه به درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران

استقبال از درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران در هشت ماه اول سال جاری با افزایش ١٧٣ درصدی مبلغ تراکنش‌ها نسبت به پایان سال قبل، همراه شد.

استقبال از درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران در هشت ماه اول سال جاری با افزایش ١٧٣ درصدی مبلغ تراکنش‌ها نسبت به پایان سال قبل، همراه شد.
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران در پایان آبان‌ماه سال ٩٩ نسبت به پایان سال قبل، با ١٧٣ درصد رشد در مبلغ تراکنش‌ها روبرو شد که نشان از افزایش استقبال و اعتماد مشتریان و صاحبان کسب و کار به این بانک در شرایط شیوع کرونا دارد.درگا‌ه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران در پایان آبان‌ماه سال جاری نسبت به ماه قبل نیز با افزایش ١٠١ درصدی مبلغ تراکنش‌ها مواجه شد که نقش مهمی در فرآیند انتقال غیرحضوری وجه و استقبال از سامانه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران در خریدهای غیرحضوری در شرایط فعلی دارد.مبلغ تراکنش‌های همراه بانک صادرات ایران نیز طی هشت ماه اول سال جاری با بیش از ٧۴ درصد افزایش، ابزار مهمی در نقل و انتقال وجوه مشتریان به صورت غیرحضوری بوده و طی همین مدت تعداد تراکنش‌ها نیز نزدیک به ٣٠ درصد رشد ثبت کرده است. همراه بانک صادرات ایران با ارائه بیش از ٣٣ خدمت بانکداری غیرحضوری در بخش‌های مختلف از جمله انتقال وجه، عملیات حساب، مدیریت چک‌ها، پرداخت قبوض، دریافت شارژ، نیکوکاری، خرید بسته اینترنتی، گزینه‌های مختلف عملیات کارت، مدیریت تسهیلات و تعهدات، پرداخت‌های خاص، اخذ رسید تراکنش، محاسبه شبا، جستجوی شعب و اعلام شماره مشتری و … سهم مهمی در کاهش نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب داشته است. وجود پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران در مراکز خرید در ایام شیوع کرونا طی هشت ماه اول سال ٩٩ بیش از ۴٠ درصد رشد در مبلغ تراکنش‌ها ثبت کرده و نقش مهمی در کاهش استفاده از اسکناس برای جلوگیری از شیوع این بیماری ایفا کرده است.این بانک برای بسترسازی و تقویت زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و تسهیل معاملات مشتریان دارای فروشگاه‌های اینترنتی ضمن پشتیبانی بیش از ٢٠ میلیون کارت سپهری، امکان ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) به طور مستقیم از طریق سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای مشتریان بانک را فراهم کرد و تمامی کسب و کارهای درخواست‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی (شامل فروشگاه‌های اینترنتی فاقد درگاه پرداخت اینترنتی یا دارای درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب سایر بانک‌ها) می‌توانند با مراجعه به نشانی:  www.enamad.ir(صادرکننده نماد اعتماد الکترونیکی) نسبت به ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)  متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران در این سایت اقدام کنند.متقاضیان با مراجعه به سایت مذکور و ورود به پورتال نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه از قسمت «ثبت‌نام و دریافت نماد» و «ایجاد حساب کاربری» (در صورت لزوم)، به صفحه ثبت‌نام هدایت شده و می‌توانند برای دریافت مجوز کسب و کارهای اینترنتی (ای‌نماد) اقدام کنند.​

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.