• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

7

نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ستادی با کارگزاران برگزار شد

  • کد خبر : 36279
  • 02 بهمن 1400 - 12:14
نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ستادی با کارگزاران برگزار شد

نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون با کارگزاران فعال صنعت بیمه و اعضای انجمن کارگزاران برگزار و به مباحث مربوط به شبکه فروش در آن پرداخته شد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در نشست دو روزه مدیرعامل و مدیران ستادی با کارگزاران فعال صنعت بیمه و اعضای انجمن کارگزاران که به میزبانی بیمه تعاون در جزیره کیش برگزار شد، ضمن بررسی چالش های کارگزاران به تبادل نظر در خصوص راهکارهای نوین و مطلوب فروش و بهینه سازی فعالیت نمایندگان پرداخته شد.
بر این اساس، کارگاه هایی چون مدیریت ریسک توسط یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون و دوره های فنی در رشته های مسئولیت و مهندسی، آتش سوزی، زندگی با تأکید بر طرح لودستون و… توسط محمد باباکردی، محمد حسین یوسفی، حسن پوراسکندری و عسل اشتری به عنوان مدیران ستادی برگزار شد.
همچنین در طرح ها و مباحث مربوط به کارگزاران به مواردی چون هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش و تسهیل فرایندهای تعامل با شعب و ستاد نیز پرداخته شد.
شایان ذکر است که مدیرعامل بیمه تعاون در این همایش «موفقیت یک شرکت بیمه ای را مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش دانست» و از اقدامات بیمه تعاون برای تسهیل گری ارتباط کارگزاران با شرکت سخن گفت.
وی در این خصوص مطرح کرد: «هم اکنون شرکت بیمه تعاون با توجه به راه اندازی شعبه مجازی، کارگزاران می توانند به صورت مستقیم با شرکت همکاری داشته و از فرایندهای میان واسطی نیز پرهیز کنند».
مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون نیز در این همایش بر افزایش همکاری با کارگزاران تأکید کرد و بیان داشت: «بر این اساس تلاش شده تا هم اکنون کارمزد کارگزاران پیش از پایان هر ماه و همزمان با حقوق پرسنل شرکتی پرداخت شده و نیز با طرح های ترغیبی به تقویت انگیزه و افزایش بهره وری شبکه فروش پرداخته شده است».
محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون نیز در این همایش از ضرورت همکاری بیشتر با کارگزاران سخن گفت و تأکید کرد: «برای این تقویت همکاری نیز، در نظر داریم تا جلسات بررسی چالش های کارگزاران و دغدغه های شبکه فروش را در فواصل زمانی کوتاه تر برگزار کرده و نظام آموزشی را نیز برای بهبود هرچه مطلوب تر در این زمینه توسعه دهیم».

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=36279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.