• امروز : چهارشنبه - ۲۰ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تقدیر رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان پست بانک ایران از هیات مدیره و مدیرعامل بانک تداوم عملکرد مثبت بانک پاسارگاد در اهدا تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خراسان رضوی، با تامین مالی بانک صنعت و معدن یکی از بزرگترین واحدهای تولید نورد و مقاطع فولادی در شرق کشور افتتاح شد هشدار بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص کلاهبرداری دفاتر غیرمجاز مراسم قرعه کشی امیدبانک سپه در ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم برگزار شد پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک رفاه کارگران پرداخت ۵۱ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه و حمایتی در سال ۱۴۰۳ توسط بانک صادرات ایران وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی بدون چک، سفته و کسر از حقوق با کارمزد انتخابی ۰، ۲ یا ۴ درصد فعالیت ماهانه بانک پاسارگاد در اسفند ۱۴۰۳؛ درآمد عملیاتی ۲۱ هزار میلیارد تومانی ”وپاسار“ اجرای ۳۴۷ طرح خوداشتغالی با مشارکت بانک اقتصادنوین در سیستان ‌و بلوچستان بانک صنعت و معدن بدون اضافه برداشت از بانک مرکزی سال مالی ۱۴۰۳ را به پایان رسانید

9

صیانت از سلامت کارکنان و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری

  • کد خبر : 3471
  • 11 آذر 1399 - 14:25
صیانت از سلامت کارکنان و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری

صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.

صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.
به گزارش رویداد خبربه نقل از  روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دومین گفت‌وگوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذی‌نفعان شرکت را مهم‌ترین دغدغه‌های معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و خاطرنشان‌کرد: طرح جهادی امام جواد‌(ع) که از دیروز به‌یاد شهید استاد محسن فخری‌زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌شدگان آغاز شد نشان‌دهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیه‌های دولت و نهاد ناظر فعالیت‌های برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابع‌انسانی و نیز برگزاری جلسه‌های غیرحضوری در ستاد و استان‌ها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.

وی با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانه‌های غیرحضوری یاداور شد: ارایه نرم‌افزار همراه‌بیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمه‌ای، راه‌اندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمه‌نامه‌ها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخش‌های فروش، خسارت، پرداخت حق‌بیمه و دریافت معرفی‌نامه بیمارستانی از جمله فعالیت‌های شرکت به منظور تسهیل در ارایه خدمات به آحاد جامعه، ذی‌نفعان و مشتریان و کسب رضایت آن‌ها بوده است و امید است با توسعه این فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین در راستای افزایش رضایت ذی‌نفعان گام برداریم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.