• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO31000 شد تقدیر از نمایندگان برتر ” بیمه کارآفرین“ دیدار مدیر شعبه اهواز با نماینده منتخب مجلس در استان خوزستان رضایت کامل اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی از عملکرد بانک ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود

3

یک نماینده بیمه رازی: بیمه رازی را با هیچ شرکتی عوض نمی‌کنم

  • کد خبر : 31177
  • 08 آذر 1400 - 16:14
یک نماینده بیمه رازی: بیمه رازی را با هیچ شرکتی عوض نمی‌کنم

یک نماینده بیمه رازی با اشاره به تاثیر اجرای پنج چرخش استراتژیک شرکت بر عملکرد شبکه فروش، گفت: بیمه رازی را با هیچ شرکتی عوض نمی‌کنم.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، نهمین رویداد از برنامه یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش به میزبانی یکی از نماینده‌های حقوقی شبکه فروش بیمه رازی و با حضور بهزاد محمدی- رئیس شعبه رشت و دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.
در این رویداد محمدی- مدیر این نمایندگی حقوقی بیمه رازی ، اقدامات ماه‌های گذشته ستاد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اجرای پنج چرخش استراتژیک که از سوی مدیرعامل شرکت در ابتدای سال ابلاغ شد، تاثیر قابل توجهی در فرآیند کاری نمایندگان داشت.
او خاطرنشان کرد: از ۱۸ سال گذشته این نمایندگی فعالیت خود را با بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه آغاز کرد و بیمه رازی را با هیچ شرکتی عوض نمی‌کنم.
همچنین در این دیدار، ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی بیمه رازی اقدامات روابط عمومی در پیشبرد اهداف پنچ چرخش استراتژیک شرکت را تشریح کرد و یادآور شد: رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی نماینده و شعبه محوری شرکت اجرایی می‌شود و دغدغه نمایندگان بدون واسطه به مدیریت عامل شرکت منتقل خواهد شد.
گفتنی است «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.