• امروز : سه شنبه - ۱۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

مراسم قرعه کشی امیدبانک سپه در ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم برگزار شد پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک رفاه کارگران پرداخت ۵۱ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه و حمایتی در سال ۱۴۰۳ توسط بانک صادرات ایران وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی بدون چک، سفته و کسر از حقوق با کارمزد انتخابی ۰، ۲ یا ۴ درصد فعالیت ماهانه بانک پاسارگاد در اسفند ۱۴۰۳؛ درآمد عملیاتی ۲۱ هزار میلیارد تومانی ”وپاسار“ اجرای ۳۴۷ طرح خوداشتغالی با مشارکت بانک اقتصادنوین در سیستان ‌و بلوچستان بانک صنعت و معدن بدون اضافه برداشت از بانک مرکزی سال مالی ۱۴۰۳ را به پایان رسانید برندگان سورسامانی اسفندماه مشخص شدند رکوردشکنی بانک ملت در کسب درآمد ۲۱۱ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ عبور تعداد تراکنش‌ها در پیشخوان‌های شهرنت از مرز ۸ میلیون در اسفندماه ۱۴۰۳ پرداخت سریع، دقیق و منصفانه خسارت به زیاندیدگان در کلیه شعب شرکت بیمه آسیا

6

گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه البرز برگزار شد

  • کد خبر : 30307
  • 29 آبان 1400 - 18:10

گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای شعب این شرکت در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی مدیرعامل این شرکت در گردهمایی مدیران و روسای شعب با تاکید بر لزوم تحول دیجیتال در شرکت های بیمه، اعلام کرد: شرکت های بیمه باید خود را با تغییرات قرن حاضر که در بستر تحول دیجیتال صورت گرفته است همگام سازند. در همین راستا هم اکنون بیش از ۹۰ درصد فعالیت های بیمه البرز در بستر دیجیتال انجام می شود.

وی ادامه داد: کسب علم روز و باورمندی به تغییرات و تحولات در بستر دیجیتال و تربیت نیروی انسانی متخصص و آشنا با علوم جدید  دو محور اصلی همگام سازی بنگاه های تجاری از جمله شرکت های بیمه با تحول دیجیتال است.

وی افزود: بیمه البرز در سال گذشته چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تولید حق بیمه داشت که نسبت به سال ماقبل آن، ۴۳ درصد رشد داشت.

به گفته پورکیانی، بیمه البرز در هفت ماه سال جاری نیز بیش از ۸۶ درصد در تولید حق بیمه رشد داشته این در حالی است که رشد صنعت بیمه نزدیک به ۴۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بیمه گری با مشاغل دیگر بسیار متفاوت است چون کالای بیمه ملموس نیست و فقط در هنگام پرداخت خسارت کیفیت خدمات بیمه مشخص می شود. شرکت بیمه البرز همیشه تلاش کرده در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت بیمه گزاران خسارت دیده خود را جبران کند به همین دلیل بیمه گزاران از خدمات دهی بیمه البرز رضایت کامل دارند و اکثر بیمه نامه های شرکت بیمه البرز تمدید می شود.

به گفته پورکیانی شرکت بیمه البرز در راستای مشتری مداری و رعایت حقوق آنان، مرکز ارتباط مردمی ۱۵۷۴ را راه اندازی کرده که آماده پاسخگویی به تمام هموطنان است.

نایب رییس هیات مدیره همچنین بر لزوم توسعه فروش بیمه های زندگی تاکید کرد و گفت: یکی از راههای توسعه فرهنگ بیمه و افزایش پورتفوی شرکت های بیمه، فروش بیمه های زندگی است چون هم آینده بیمه گزاران را تامین می کند هم منابع مالی خوبی را به سمت شرکت های بیمه سوق می دهد و هم اقتصاد شبکه فروش را رونق می دهد.

در این گردهمایی از روسای شعب بوشهر ، بندر امام خمینی ، زاهدان ، یاسوج و بندر انزلی که بیشترین فروش بیمه های زندگی در سال ۱۳۹۹ را داشتند ، قدردانی گردید .  

گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای شعب این شرکت در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی مدیرعامل این شرکت در گردهمایی مدیران و روسای شعب با تاکید بر لزوم تحول دیجیتال در شرکت های بیمه، اعلام کرد: شرکت های بیمه باید خود را با تغییرات قرن حاضر که در بستر تحول دیجیتال صورت گرفته است همگام سازند. در همین راستا هم اکنون بیش از ۹۰ درصد فعالیت های بیمه البرز در بستر دیجیتال انجام می شود.

وی ادامه داد: کسب علم روز و باورمندی به تغییرات و تحولات در بستر دیجیتال و تربیت نیروی انسانی متخصص و آشنا با علوم جدید  دو محور اصلی همگام سازی بنگاه های تجاری از جمله شرکت های بیمه با تحول دیجیتال است.

وی افزود: بیمه البرز در سال گذشته چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تولید حق بیمه داشت که نسبت به سال ماقبل آن، ۴۳ درصد رشد داشت.

به گفته پورکیانی، بیمه البرز در هفت ماه سال جاری نیز بیش از ۸۶ درصد در تولید حق بیمه رشد داشته این در حالی است که رشد صنعت بیمه نزدیک به ۴۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بیمه گری با مشاغل دیگر بسیار متفاوت است چون کالای بیمه ملموس نیست و فقط در هنگام پرداخت خسارت کیفیت خدمات بیمه مشخص می شود. شرکت بیمه البرز همیشه تلاش کرده در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت بیمه گزاران خسارت دیده خود را جبران کند به همین دلیل بیمه گزاران از خدمات دهی بیمه البرز رضایت کامل دارند و اکثر بیمه نامه های شرکت بیمه البرز تمدید می شود.

به گفته پورکیانی شرکت بیمه البرز در راستای مشتری مداری و رعایت حقوق آنان، مرکز ارتباط مردمی ۱۵۷۴ را راه اندازی کرده که آماده پاسخگویی به تمام هموطنان است.

نایب رییس هیات مدیره همچنین بر لزوم توسعه فروش بیمه های زندگی تاکید کرد و گفت: یکی از راههای توسعه فرهنگ بیمه و افزایش پورتفوی شرکت های بیمه، فروش بیمه های زندگی است چون هم آینده بیمه گزاران را تامین می کند هم منابع مالی خوبی را به سمت شرکت های بیمه سوق می دهد و هم اقتصاد شبکه فروش را رونق می دهد.

در این گردهمایی از روسای شعب بوشهر ، بندر امام خمینی ، زاهدان ، یاسوج و بندر انزلی که بیشترین فروش بیمه های زندگی در سال ۱۳۹۹ را داشتند ، قدردانی گردید .   

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.