• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تقسیم ۱۱۰ ریالی سود به ازای هر سهم و افزایش ۶۲ درصدی سرمایه «کالا»/ سود سهامداران فردا واریز می شود تبدیل تهدیدها به فرصت و توسعه، دستاورد بزرگ بورس کالای ایران در سال ۱۴۰۲ چشم‌انداز روشن بازار سرمایه از نیمه دوم سال جاری/ دولت حق استفاده از نرخ ترجیحی به ضرر بنگاه‌های اقتصادی را ندارد مساجد و اماکن مذهبی تحت پوشش پویش محراب نور بیمه کوثر رشد ۴۰۰ درصدی سود حاصل از معاملات ارزی در سه ماهه اول سال جاری تراز مثبت ۳۱۰ درصدی بیمه تعاون در خردادماه فعال سازی اعتبار اسنادی طرح احداث شبکه انتقال و فوق توزیع برق مشهد به مبلغ ۵۳۸ میلیون یوان چین ادغام دو شعبه بانک پاسارگاد در تهران؛ «شعبه رسالت (۳۵۳)» در «شعبه میدان بنی‌هاشم (۳۸۷)» و «شعبه فاز ۲ اکباتان (۳۴۶)» در «شعبه شهرک اکباتان (۲۳۴)» ادغام می‌شود  برندگان ١٠ دستگاه موتورسیکلت صاحبان حساب در متابانک موسسه اعتباری ملل مشخص شدند برگزاری معارفه مدیران بیمه سینا حمایت از ۱۰۲ طرح خوداشتغالی در استان سیستان و بلوچستان توسط بانک اقتصادنوین

2

ارائه خدمات هوشمند ، آسان و دقیق و توسعه خدمات الکترونیکی با قید اولویت در دستور کار صندوق است

  • کد خبر : 27956
  • 04 آبان 1400 - 14:32
ارائه خدمات هوشمند ، آسان و دقیق و توسعه خدمات الکترونیکی با قید اولویت در دستور کار صندوق است

سیدعباس هاشمی، مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد صندوق تأمین خسارت های بدنی در راستای استراتژی تبیینی توسط مدیریت این نهاد از ” ارائه خدمات هوشمند، آسان و دقیق با رعایت قانون و توسعه میز خدمت الکترونیکی به ارباب رجوعان و زیاندیدگان مشمول تعهدات صندوق در سراسر کشور “خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت های بدنی، مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد صندوق که مسئولیت رسیدگی و نظارت بر طرح تکریم ارباب رجوعان و همچنین راهبری، توسعه و نظارت بر میز خدمت حضوری و الکترونیک این نهاد را عهده دار است گفت : استراتژی مذکور سرلوحه کلیه امور صندوق و کارکنان آن قرارگرفته است؛ بنحوی که حوزه های ستادی و استانی با تعاملات فی مابین در ایجاد و بهره برداری از سامانه جامع در بستر الکترونیکی، همواره سعی بر آن دارند با رعایت جوانب قانونی، ضمن صیانت از حقوق صندوق، نسبت به ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمت به جامعه هدف اعم از زیان دیدگان، ارباب رجوعان و خانواده متوفیان پرونده های مشمول تعهدات این صندوق اقدام نمایند.
هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از پرونده های صندوق مربوط به افرادی است که متأسفانه فوت شده اند و بخش عمده ای نیز افرادی با صدمات جانی و بعضا معلولیت حرکتی میباشند، نحوه ارائه و سرعت خدمات صندوق به زیان دیدگان و ارباب رجوعان از اهمیت ویژه ای برخوردار می گردد.
 در این راستا در هفته جاری زیان دیده ای که به دلیل شدت صدمات و ضایعه نخاعی امکان حضور در محل صندوق را برای تکمیل پرونده نداشت، حسب هماهنگی به عمل آمده بین شعبه استان اصفهان (محل تشکیل پرونده) و شعبه استان لرستان (محل سکونت زیان دیده) انجام شد، نماینده صندوق از شعبه لرستان به یکی از  شهرهای توابع شهرستان خرم آباد در این استان  عزیمت و با حضور بر بالین زیان دیده، نسبت به اخذ مدارک لازم و تکمیل پرونده در منزل ایشان اقدام نمود تا موجبات کارسازی فوری مبلغ تعلق یافته به ایشان فراهم شود.
این مقام مسئول ادامه داد: در ایفای نقش موثر نظارت مستمر و بازنگری فرآیندها و ارزیابی عملکرد حوزه ها و کارکنان و ارتقاء سطح کیفیت خدمات، همچان که در سال جاری خدمات متعددی در میز خدمت الکترونیکی صندوق قرارگرفته است، صندوق اهتمام دارد با بهره گیری از توان فنی و دانش کارکنان متخصص خود، سامانه های الکترونیک را بنحوی تجهیز و توسعه دهد تا ضمن اینکه تمام فرآیندها بطور هوشمند مورد ارزیابی قرار می گیرند، طی تعامل با سایر دستگاههای دولتی و اجرایی کشور در ایجاد بسترهای ارتباطی لازم، سیاست ابلاغی ریاست محترم جمهوری اسلامی در خصوص اهتمام کلیه دستگاه های اجرایی کشور به ارائه و توسعه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوعان را نیز عملیاتی نماید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.