• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

6

خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود

  • کد خبر : 26579
  • 17 مهر 1400 - 18:37
خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از ستاد مرکزی بانک دی در جمع اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک تصریح کرد: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
وی با تأکید بر اینکه تمام فعالیت‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن باید مطابق قانون پیش برود، افزود: مجموعه‌های اقتصادی بنیاد باید سودآور باشند تا بتوانند در مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: لازم است خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود تا شاهد تقویت این مجموعه و در نهایت افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران باشیم.
معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت‌های تابعه خود را خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران می‌دانند، گفت: احترام به مراجعان و مخاطبان وظیفه تمام مجموعه‌های خدماتی است اما ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری ارتباط داریم که دارای حرمت و جایگاه ویژه‌ای هستند و تمام مدیران و کارکنان خود را خادم این عزیزان و جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران می‌دانند.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ضرورت گسترش ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیک گفت: گسترش خدمات الکترونیک و شفافیت همه‌جانبه، نیازمند اصلاح فرایندها است.
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از دستاوردهای این بانک پرداخت و گفت: مهم‌ترین اقدامات مدیران بانک دی در دوره اخیر، کاهش زیان انباشته، افزایش سرمایه بانک، بهبود نسبت تسهیلات و مطالبات غیرجاری، مدیریت نقدینگی و منابع بانک، حمایت از سهام بانک، فروش سرمایه‌گذاری و املاک تملیکی مازاد و توسعه امور بین‌الملل و بانکداری الکترونیک بوده است.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای گسترش ارائه خدمات به مشتریان به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به تشریح برنامه‌های اجراشده و در دست اقدام پرداخت و گفت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی حدود ۳۶۰ میز خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکی و بیمه و کارگزاری به جامعه هدف، از مهم‌ترین این اقدامات بود که تاکنون ۷۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال تأسیس است.
در این جلسه از قابلیت‌ جدید اپلیکیشن بانک دی با عنوان «دی‌جت» در زمینه ارائه تسهیلات غیرحضوری به خانواده معظم شاهد و ایثارگران نیز رونمایی شد.
پیش از این امکان افتتاح حساب آنلاین، احراز هویت غیرحضوری و صدور کارت بدون حضور در شعب برای مشتریان بانک دی در دی‌جت فراهم شده بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.