• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان سرمایه ملی فوق‌العاده‌ای است

  • کد خبر : 26416
  • 14 مهر 1400 - 18:37
ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان سرمایه ملی فوق‌العاده‌ای است

سیدحمید سجادی وزیر ورزش گفت: ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان یک مجموعه عظیم ورزشی چند منظوره‌ای است که واقعا برای آن زحمت کشیده شده و فکر و برنامه‌ریزی زیادی برای آن صورت گرفته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، سیدحمید سجادی با بیان این مطلب افزود: این اتفاقات ارزشمند که در جای‌جای کشور اتفاق می‌افتد باید به نحوی به اطلاع عموم هم‌میهنان برسد تا همه ایرانیان با هم افتخار کنیم که در کشورمان چنین مدیرانی هستند و همه بدانند که ظرفیت‌ها، منابع، فکر و برنامه وجود دارد و همه اینها در حال بررسی و اقدام است.

سجادی در خصوص اهمیت این ورزشگاه گفت: زیرساخت‌های فوق‌العاده‌‌ای برای ورزش فوتبال در این ورزشگاه پیش‌بینی شده است که می‌تواند مکملی برای سایر رشته‌های ورزشی باشد.

وی، تاکید کرد: ورزشگاه شهدای مس رفسنجان فضای بسیار ارزشمندی دارد و سرمایه ملی فوق‌العاده‌ای خواهد بود که امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

سجادی ادامه داد: این ورزشگاه حتما بخشی از نیازهای فوتبال منطقه را پوشش می‌دهد و می‌تواند میزبانی شایسته‌ای را رقم بزند؛ نه تنها برای مسابقات داخلی، ملی، باشگاهی و لیگ؛ بلکه می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی نیز در این ورزشگاه برگزار شود.

وزیر ورزش در حالی که زیرساخت‌های این ورزشگاه را فوق‌العاده توصیف می‌کرد، گفت: از دیدن امکانات و تلاشی که برای ساخت این مجموعه انجام شده و فکر و ایده‌ای که در ساخت آن بوده و برنامه‌ریزی‌های همه‌جانبه‌ای که صورت گرفته است؛ لذت بردم و انرژی گرفتم.

وی با ابرازی امیدواری از اینکه این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده عموم قرار گیرد، تاکید کرد: به سهم خود تلاش می‌کنم و یکی از تکالیفی که دارم؛ این است که به روند تسریع تکمیل این پروژه‌ها کمک کنم. همچنین از همکاران، مشاوران و سایر متخصصان در این مسیر بهره خواهم برد تا در تکمیل فضاهایی که هنوز باقیمانده و جای کار دارد بتوان برای سایر رشته‌های ورزشی هم راهکارهایی ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.