23:32:28
    امروز : سه شنبه - ۱۹ ف

اخبار ویژه

قائم مقام مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران معرفی شدند استفاده از تمامی ابزارها و ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران به منظور تحقق اهداف شعار سال ۱۴۰۴ سرپرست مدیریت بیمه آرمان در شعبه‌ سمنان منصوب شد اهداف عملیاتی و بسته سیاست اعتباری بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شد / تاکید نجارزاده بر تحقق شعار سال و ادامه خروج از بنگاه‌داری دیدار مجازی مدیرعامل بیمه سینا با همکاران شعب سراسر کشور بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ بیش از ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد ضرورت باز تعریف پروژه‌های بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بانک/ هم افزایی تمامی بخش‌های بانک با حوزه فناوری اطلاعات بیمه دی جدی تر و مصمم تر از سال قبل ،جایگاه خود را ارتقا خواهد داد سرمایه‌گذاری ۱۷۷ همتی بانک مسکن در تولید مسکن کشور/ تداوم طرح نهضت ملی با درخشش بانک مسکن بانک صادرات ایران در سال جدید موقعیت ممتاز خود در نظام بانکی را تثبیت می‌کند پرداخت ۱۳.۶هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی در سال ۱۴۰۳

8

هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

  • کد خبر : 26083
  • 11 مهر 1400 - 9:56
هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه می‌دهد. همچنین در یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکانِ ناشنوا و کم‌شنوا می‌توانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند.

 به گزارشرویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت ۸ مهر ماه (مصادف با ۳۰ سپتامبر)، روز جهانی ناشنوایان، بستۀ اینترنت هدیۀ ایرانسل، برای حدود ۸۰۰۰ نفر از مشترکان ناشنوا فعال می‌شود.

این بستۀ هدیه ۱۰ گیگابایتیِ یک ماهه، برای مشترکانی فعال می‌شود که فهرست آنها، پیشتر از طرف انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مربوطه، به ایرانسل ارسال شده است.

همچنین همزمان با یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکان ناشنوا می‌توانند به صورت پیامکی، دسترسی به این خدمت را فعال کنند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، طی مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد فعال در حوزۀ ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، ‌در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران این امکان را فراهم کرده بود تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

در فاز نخست این طرح، این امکان برای مشترکانی که فهرست اسامی آنها توسط سازمان‌های مربوطه به ایرانسل ارسال شده بود، در دسترس قرار داشت. پس از یک سال و با دریافت بازخوردهای مثبت، ایرانسل این امکان را برای تمام مشترکان ناشنوا و کم‌شنوای خود فراهم کرده تا بتوانند به صورت پیامکی، این خدمت را فعال کنند.

ایرانسلی‌هایی که متقاضی دریافت خدمت تصویری ارتباط با مشتریان با زبان اشاره هستند، می‌توانند از خط ایرانسلی خود، عدد ۱ را به شمارۀ ۲۴۶۰ پیامک کنند تا به این ترتیب، درخواستشان ثبت و امکان برقراری تماس تصویری با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل، از طریق وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل‌من، روی شماره آن‌ها فعال شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.