• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

برگزاری کمپ آموزشی تولید محتوای دیجیتال در منطقه اروند با حمایت همراه اول

  • کد خبر : 25347
  • 03 مهر 1400 - 14:26
برگزاری کمپ آموزشی تولید محتوای دیجیتال در منطقه اروند با حمایت همراه اول

کمپ آموزشی سه ماهه تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی منطقه آزاد اروند که از تیر ماه سالجاری با حمایت همراه اول آغاز بکار کرده بود، به کار خود پایان داد.

 به گزارشرویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کمپ آموزشی سه ماهه «تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی» با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و همت مرکز نوآوری اروند تک در راستای تقویت دستگاه های تولید محتوا در بخش های خصوصی و دولتی استان خوزستان در سه فصل آموزش، سنجش و جذب بازار کار برگزار شد.

این طرح حمایتی در قالب کارگاهی با توجه به اینکه می توانست جرقه ای مؤثر در ذهن جوانان استان خوزستان ایجاد کند، در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی اپراتور اول تلفن همراه قرار گرفت که همسو با نهضت تولید محتوا، زمینه جذب جوانان اقصی نقاط کشور به بازار کار را فراهم آورد.

شایان ذکر است محمدرضا کشاورزی، معاون راهبرد همراه اول در اختتامیه این رویداد درباره اهمیت تولید محتوا و حمایت از کسب و کارهای این حوزه در همراه اول به سخنرانی پرداخت.

برخی سرفصل های کارگاهی این کمپ به شرح شناخت شبکه های اجتماعی، انواع محتوای شبکه های اجتماعی، تولید محتوای متنی، نحوه نگارش تقویم محتوا، تولید محتوای صوتی و تصویری، معرفی ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی، بازه زمانی انتشار محتوا، استراتژی و بازاریابی محتوا، برندینگ در شبکه های اجتماعی، اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی، ارتباط با مشتریان CRM، نحوه کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، رفتارشناسی مشتریان، اینفلوئنسر مارکتینگ و … بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=25347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.