• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

5

ابراز رضایت برندگان یکصدمیلیون ریالی جشنواره همراه بانک از خدمات بانک پارسیان/ محبوبیت و کارایی همراه بانک پارسیان

  • کد خبر : 2446
  • 22 آبان 1399 - 20:19
ابراز رضایت برندگان یکصدمیلیون ریالی جشنواره همراه بانک از خدمات بانک پارسیان/ محبوبیت و کارایی همراه بانک پارسیان

طی مراسمی با حضور مدیران روابط عمومی و سیستم های نرم افزاری و اطلاعاتی بانک پارسیان، دو برنده یکصدمیلیون ریالی جشنواره همراه بانک پارسیان، جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش رویداد خبربه نقل از به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، طی مراسمی با حضور مدیران روابط عمومی و سیستم های نرم افزاری و اطلاعاتی بانک پارسیان، دو برنده یکصدمیلیون ریالی جشنواره همراه بانک پارسیان، جوایز خود را دریافت کردند.الهه نوری مقدم، یکی از برندگان یکصد میلیون ریالی جشنواره بانک پارسیان در گفت و گویی با تاکید بر اینکه از سال ۸۷ تاکنون تمام امور بانکی خود را از طریق بانک پارسیان انجام می دهد، اظهار داشت : «خدمات موبایل بانک» بیشترین محبوبیت و کارآیی را برای من از بین تمام خدمات الکترونیکی بانک پارسیان دارد.وی ضمن ابراز رضایت از خدمات بانک پارسیان گفت: سال هاست همه امور بانکی خود مانند؛ انتقال وجه، خرید شارژ، دریافت حقوق و … را از طریق همین بانک انجام می دهم.پری محرابی، برنده دیگر جشنواره همراه بانک پارسیان» با اشاره به اینکه حدود ۱۵ سال است که از خدمات بانک پارسیان استفاده می کند، گفت : به دلیل آشنایی با خدمات مطلوب این بانک، خیلی پیش از این، همراه با همسر خود به صورت مستمر از خدمات این بانک، استفاده می کردم.این مشتری بانک پارسیان ضمن ابراز خرسندی از برنده شدنش در این جشنواره و با ابراز رضایت از تمامی خدمات بانک پارسیان، در ارزیابی خدمات الکترونیک بانک پارسیان گفت : اینکه با اثر انگشت می توانم خیلی از کارهای بانکی خود را انجام دهم، برایم جذابیت مطلوبی دارد.گفتنی است؛ همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، آخرین مرحله قرعه کشی جشنواره “همراه بانک پارسیان” روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار و دو برنده جایزه ویژه یکصد میلیون ریالی مشخص شدند.در جشنواره “همراه بانک پارسیان” که از ۱۱ مرداد آغاز و تا ۳۰ مهرماه ادامه داشت ، تمامی دارندگان کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که نرم افزار” همراه بانک پارسیان من ” را در تلفن همراه خود نصب و فعال کرده و تراکنش های کارت به کارت،خریدشارژ و پرداخت قبوض و … انجام دادند، در قرعه کشی شرکت داده شدند.گفتنی است؛ پیش از این نیز ۵ مرحله قرعه کشی جشنواره بزرگ “همراه بانک پارسیان من” برگزار و ۸۰ برنده جایزه‌ ۱۰میلیون ریالی از طریق صفحه رسمی بانک در اینستاگرام معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.