• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

9

فرآیند بروزرسانی اطلاعات مشتریان سهام عدالت

  • کد خبر : 2356
  • 21 آبان 1399 - 10:54
فرآیند بروزرسانی اطلاعات مشتریان سهام عدالت

فرآیند بروزرسانی اطلاعات مشتریان سهام عدالت در پنل کارگزاری ها اعلام شد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از بانک مسکن-هیبنا، مشتریان سهام عدالت که تاکنون نتوانسته اند اطلاعات شماره تلفن همراه خود را در پنل سهام عدالت کارگزاری ها، وارد یا ویرایش کنند؛ باید به سامانه شرکت سپرده گذاری مراجعه کنند.بنابراین گزارش، فرآیند بروزرسانی اطلاعات ویرایش شده مشتریان سهام عدالت از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام می شود. در صورت تایید شدن شماره تلفن همراه جدید بعد از فراخوان سرویس بروزرسانی پروفایل مشتری، این عملیات انجام می شود.براین اساس، در شرایطی که مشتریان در مرحله ثبت نام با خطای شماره همراه مواجه شوند باید اقدام به ویرایش شماره همراه خود، در سامانه سپرده گذاری مرکزی کنند.مشتریان پس از اطمینان از تایید شدن شماره جدید، دوباره اقدام به ثبت نام در پنل سهام عدالت کارگزاری منتخب کنند تا اطلاعات جدید بروزرسانی شود.بنابراین گزارش، مشتریانی که فرآیند ثبت نام آنها قبلا انجام شده و بعدا اقدام به ویرایش شماره همراه خود کرده اند در صورت داخل شدن به پنل سهام عدالت یا استفاده از قابلیت فراموشی رمز، می توانند اطلاعات خود را بر‌وز کنند.پیش از این، برخی مشتریان سهام عدالت با مساله تاخیر در بروزرسانی شماره تلفن همراه ویرایش شده روبرو شده بودند. باتوجه به اینکه برخی از آنان به طور مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده و آن را به کارگزاری ها سپرده بودند این تاخیر را متوجه کارگزاری ها می دانستند. اما پیگیری های پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا نشان می دهد: علل تاخیر در بروزرسانی شماره همراه برخی از مشتریان باید از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی که وابسته به بورس تهران است پیگیری شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.