• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

3

بانک مسکن نقش سازنده ای در حوزه مسکن می تواند داشته باشد

  • کد خبر : 22851
  • 10 شهریور 1400 - 15:39
بانک مسکن نقش سازنده ای در حوزه مسکن می تواند داشته باشد

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:بانک مسکن نقش سازنده ای در حوزه مسکن می تواند داشته باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:بانک مسکن نقش سازنده ای در حوزه مسکن می تواند داشته باشد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد بانک مسکن, عنوان کرد: بانک مسکن نقش سازنده ای در حوزه مسکن می تواند داشته باشد.زمانی که سابقه این مجموعه را مورد بررسی قرار می دهیم ، شاهد عملکرد بهتری نسبت به بانک های تخصصی دیگر هستیم و عملکردش تا اندازه ای قابل قبول است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، تصریح کرد: در قانون برنامه ششم راه کارهایی شناسایی شده که حاصل همکاری دولت، بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی است و اکنون باید این راه کارها در زمینه رشد سرمایه گذاری و رشد اقتصادی عملیاتی شود.

حاجی دلیگانی با اشاره به قیمت گذاری دستوری، گفت: کاملا نه موافق و نه مخالف با شیوه قیمت گذاری دستوری هستم. در برخی موارد لازم است دولت به صورت مستقیم ورود کند و در برخی موارد لازم است دولت تسهیلاتی را ایجاد کند و از طریق تسهیل شرایط، باعث کاهش آرام آرام قیمت ها شود.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به عملکرد صنعت بانکداری اظهار داشت: بانک ها باید منابعشان را در راستای سازندگی کشور استفاده کنند. در مسئله خدمات اینترنتی توسط بانک ها، کوتاهی صورت گرفته و بایستی بانک ها در قالب اجرای برنامه ششم و هم چنین قانون مربوط به دولت الکترونیک خدمات بیشتری را به صورت اینترنتی به مشتریان ارائه دهند.

این نماینده مجلس به چاپ توسط بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: برای جبران کمبود بودجه دولت باید راهکاری جز چاپ پول توسط بانک مرکزی اتخاذ شود. تیم اقتصادی دولت جدید، باید فورا در ابتدای تصدی گری شان، راه کارهای هماهنگ و منسجم و کارآمد دیگری را در پیش بگیرند و حرکت خودشان را آغاز کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=22851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.