• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

6

سبد کامل بیمه زندگی، عاملی برای بهبود برندینگ بیمه تعاون

  • کد خبر : 22473
  • 07 شهریور 1400 - 15:44
سبد کامل بیمه زندگی، عاملی برای بهبود برندینگ بیمه تعاون

مونا شهرکی، نماینده بیمه عمر بیمه تعاون استان گیلان معتقد است که ارائه خدمات به صورت اقساطی با توجه به شرایط کنونی اقتصادی حاصل از پاندمی کرونا می تواند به اعتلای برندینگ بیمه تعاون کمک کند.

مونا شهرکی، نماینده بیمه عمر بیمه تعاون استان گیلان معتقد است که ارائه خدمات به صورت اقساطی با توجه به شرایط کنونی اقتصادی حاصل از پاندمی کرونا می تواند به اعتلای برندینگ بیمه تعاون کمک کند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نماینده بیمه عمر این شرکت در استان گیلان در ادامه گفت: با ارائه بروشورهای تبلیغاتی، تبلیغات محیطی و میدانی و تبلیغات رادیویی و تلویزیونی می توان ضمن معرفی مطلوب تر خدمات بیمه تعاون، نام این بیمه را در کنار سایر شرکت های بیمه کننده به درستی به مردم شناساند و در نتیجه آن فرایند مطلوب تر جذب مشتری و تکمیل پورتفوی را شاهد بود.

شهرکی اضافه کرد: افزایش نیرو و ارائه تسهیلات به نماینده ها دو عامل اثربخش دیگر در ارائه خدمت رسانی کیفی تر به مشتریان است که در پی آن می توان بهسازی دفاتر کاری را نیز در دستور کار قرار داد.وی همچنین به تعرفه های بیمه تعاون نیز اشاره کرد و اظهار داشت: متناسب سازی تعرفه ها نسبت به سایر شرکت های بیمه ای راهبردی ارزشمند خواهد بود که مسیر بازاریابی را نیز هموارتر می کند.نماینده بیمه عمر بیمه تعاون استان گیلان با اشاره به بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی کرونا بیان کرد: به عقیده من بیمه توقف کسب و کار با توجه به دوره انتظار ارائه شده پس از ثبت نام، نمی تواند به صرفه باشد و از این رو استقبال چندانی نیز از آن صورت نگرفت.شهرکی در ادامه از بیمه زندگی بیمه تعاون سخن گفت و مطرح ساخت: ارائه خدمات بیمه عمر در یک بسته جامع تحت عنوان بیمه زندگی اتفاق قابل توجهی بود که بسیار می تواند به برندینگ بیمه تعاون کمک کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=22473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.