• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
1

قول مساعد مقامات قضایی استان فارس برای تسریع در صدور احکام قضایی اموال تملیکی

  • کد خبر : 20282
  • 11 مرداد 1400 - 12:18
قول مساعد مقامات قضایی استان فارس برای تسریع در صدور احکام قضایی اموال تملیکی

در بازدید مدیران استانی از انبارهای اموال تملیکی استان فارس، مسئولان قضایی به منظور تسریع در صدور آرا و احکام قضایی برای سرعت گرفتن تعیین تکلیف پرونده‌های جاری و سنواتی قول مساعد دادند.  به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، جمعی از مقامات استانی از جمله آقایان […]

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، جمعی از مقامات استانی از جمله آقایان اکبری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، عسکری فرد معاون دادستان و رئیس دادسرای عمومی و انقلاب، رحیمی مدیر کل گمرک، سرهنگ یگانه رئیس پلیس امنیت اقتصادی، احمدی زاده معاون سیاسی استانداری و رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای توسعه و بهبود وضعیت اموال تملیکی استان فارس، از انبارهای این مجموعه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید هوشنگ هوشمندی مدیر اموال تملیکی استان، ضمن تشریح وضعیت فعلی و ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه، خواستار رفع سریع موانع در فرایند تعیین تکلیف کالاها و همچنین تسریع در روند صدور احکام قضایی پرونده‌های موجود و سنواتی شد.

مقامات بازدیدکننده اهم مشکلات و موانع پیش روی این مدیریت را در رسیدن به اهداف عالی سازمانی مورد بررسی قرار داده و در خصوص تسریع روند تعیین تکلیف پرونده‌های جاری و سنواتی قول مساعد دادند.

همچنین نحوه مطلوب نگهداری اموال در انبارهای اموال تملیکی استان فارس، تشکر و قدردانی مقامات بازدیدکننده را به همراه داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.