23:58:46
    امرو

اخبار ویژه

قائم مقام مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران معرفی شدند استفاده از تمامی ابزارها و ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران به منظور تحقق اهداف شعار سال ۱۴۰۴ سرپرست مدیریت بیمه آرمان در شعبه‌ سمنان منصوب شد اهداف عملیاتی و بسته سیاست اعتباری بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شد / تاکید نجارزاده بر تحقق شعار سال و ادامه خروج از بنگاه‌داری دیدار مجازی مدیرعامل بیمه سینا با همکاران شعب سراسر کشور بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ بیش از ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد ضرورت باز تعریف پروژه‌های بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بانک/ هم افزایی تمامی بخش‌های بانک با حوزه فناوری اطلاعات بیمه دی جدی تر و مصمم تر از سال قبل ،جایگاه خود را ارتقا خواهد داد سرمایه‌گذاری ۱۷۷ همتی بانک مسکن در تولید مسکن کشور/ تداوم طرح نهضت ملی با درخشش بانک مسکن بانک صادرات ایران در سال جدید موقعیت ممتاز خود در نظام بانکی را تثبیت می‌کند پرداخت ۱۳.۶هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی در سال ۱۴۰۳

9

اعطای تسهیلات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر غیرحضوری می‌شود

  • کد خبر : 19325
  • 27 تیر 1400 - 17:40
اعطای تسهیلات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر غیرحضوری می‌شود

مدیر امور شعب بانک دی گفت: بانک دی به‌زودی کار اعطای تسهیلات به‌صورت غیرحضوری به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را آغاز می‌کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، همت‌الله حسین‌زاده در نشست برخط با رؤسای شعب سراسر کشور اظهار داشت: در چند روز آینده فرایند ارائه تسهیلات غیرحضوری برای جامعه هدف بنیاد شهید بر بستر اپلیکیشن جت‌دی راه‌اندازی می‌شود که شعب می‌بایست در ترویج و بازاریابی درگاه‌های غیرحضوری برای مشتریان کوشا باشند.
وی با قدردانی از تلاش تمامی کارکنان بانک دی در تحقق اهداف سه ماهه ابتدایی سال جاری گفت: در رقابت تنگاتنگ و نزدیک بانک‌ها در شرایط رکود اقتصادی ناشی از کرونا، رشد ۱۴ درصدی منابع بانک دی در کنار کاهش قیمت تمام‌شده پول، افزایش تعهدات و رشد مصارف، دستاوردهای بزرگ برای این بانک است.
مدیر امور شعب بانک دی با اشاره به موفقیت برنامه‌های بانک در کاهش هزینه‌ تمام‌شده پول گفت: با تدابیر مدیریتی و تلاش همکاران شعب، شاهد یک جهش اساسی در کاهش قیمت تمام‌شده پول در بانک هستیم.
حسین‌زاده راه‌اندازی باجه‌های خدمات بانکی در مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران را از دیگر اقدامات اثربخش بانک دانست و تصریح کرد: با یک عزم همگانی و همدلی میان مدیران ارشد بانک و بنیاد شهید و امور ایثارگران، باجه‌های ارائه خدمات بانکی در ۷۰ مرکز بنیادشهید راه‌اندازی شده است.
وی منابع انسانی را مهم‌ترین عامل موفقیت سازمان دانست و عنوان کرد: یکی از اهداف مدیریت امور شعب، ایجاد زمینه‌های علاقه‌مندی همکاران برای فعالیت مؤثر در شعب و تبدیل شعب به محل ارتقای نیروهای سرآمد سازمان است.
در پایان این نشست کارنامه عملکردی شعب بررسی و برنامه‌های آتی شعب در سه ماهه دوم سال جاری تشریح شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=19325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.