• امروز : پنج شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

7

چه چیزی به اندازه فوتبال، برزیلی است؟

  • کد خبر : 18566
  • 18 تیر 1400 - 19:26
چه چیزی به اندازه فوتبال، برزیلی است؟

ورزش همیشه راهی برای گردهمایی مردم در سراسر جهان بوده است؛ و وقتی از فوتبال صحبت می‌شود، در برزیل داستان چیزی فراتر از ورزش است، جایی که اغلب از آن به‌عنوان کشور فوتبال یا o País do Futebol یاد می‌شود.

با درک ارزش فوتبال برای برقراری ارتباط با مردم کشور برزیل، ال‌جی باافتخار دوباره توانسته به یار و همراه باشگاه فوتبال سائوپائولو (São Paulo Futebol Clube) یا SPFC تبدیل‌شده و این رابطه طولانی تقریباً دهه‌ جدیدی را دوباره از سر گیرد. از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۱۰ ال‌جی برزیل اسپانسر اصلی درج‌شده روی پیراهن تیم سائوپائولو بود و در حال حاضر این دو سازمان بار دیگر همکاری خود را هم‌زمان با بازی فینال Paulista Championship آغاز نموده‌اند که ماه می در زمین خانه این تیم، در استادیوم مورومبی برگزار شد.

همکاری با ال‌جی برای این باشگاه دوره‌ای پربار بوده که طی آن دوران سائوپائولو عناوین مهمی در فوتبال ملی و بین‌المللی مانند World Championship و Copa Libertadores da América را در سال ۲۰۰۵ از آن خود کرد. این باشگاه طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ به مدت سه سال متوالی قهرمان Brasileirão شد و به این لیست باید قهرمانی در سوپرلیگ ۲۰۰۲ و قهرمانی Paulista در سال ۲۰۰۵ را هم بیافزاییم.

بازگشت لوگوی ال‌جی به پیراهن تیم SPFC باعث زنده شدن نوستالژی در میان طرفداران این تیم شده و با بیش از ۶۰ هزار بازخورد مستقیم در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرده است. در شبکه‌های اجتماعی، ال‌جی با بیش از ۱۸۰۰۰ نمایش در Linkedin از سوی تیم و هواداران موردحمایت قرار گرفت. همچنین این برند بیش از ۷۰ هزار فالوور جدید از طریق صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر جذب نمود. همچنین هشتگ #ficaLG (ال‌جی بمان) که توسط هواداران این تیم ایجاد شده، بیش از ۳۰۰۰ پیام دریافت کرد و به یکی از ترند‌های توییتر برزیل تبدیل شد.

هواداران، تنها علاقه‌مندان اتحاد مجدد LG Brazil و SPFC نبودند. بلکه بازیکنان تیم هم، به‌خصوص قبل از چنین مسابقه مهمی از این اتحاد دوباره اظهار خوشحالی کردند. این باشگاه با پیروزی ۲ بر صفر اولین قهرمانی خود را در Paulista پس از سال ۲۰۰۵ به دست آورد و بار دیگر ثابت کرد که این همکاری واقعاً بردی دوطرفه است.

ال‌جی و سائوپائولو تاریخچه بسیار موفقی دارند که هنوز هم طرفداران ال‌جی از ان به نیکی یاد می‌کنند؛ و با همین دیدگاه به ورزش است که ال‌جی به حمایت تیم‌ها و بازیکنان ادامه می‌دهد تا زندگی همگان در برزیل بهتر شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=18566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.