• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

8

ممیزی سیستم مدیریت ریسک سازمانی بیمه تعاون

  • کد خبر : 18428
  • 16 تیر 1400 - 12:15
ممیزی سیستم مدیریت ریسک سازمانی بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون به عنوان نخستین شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته در صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی، مورد ممیزی سیستم مدیریت ریسک سازمانی قرار گرفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در این ممیزی که روز ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۰ در محل شرکت بیمه تعاون و توسط مرکز توسعه مدیریت ریسک برگزار شد، رویکردها و اقدامات شرکت بیمه تعاون در چارچوب معیارهای اصول حاکمیت و مدیریت ریسک، چارچوب مدیریت ریسک و فرایند مدیریت ریسک بر اساس سیستم ارزیابی طراحی شده توسط این مرکز به صورت پایلوت بررسی شدند تا شرایط لازم برای ارتقای این سیستم ممیزی فراهم شود.
این جلسه با حضور یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون و محمود اسعد سامانی، مدیر کل مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی برگزار و طرفین ضمن مرور اقدامات انجام شده در چارچوب زیرمعیارهای ممیزی، بر اهمیت و اثرگذاری مدیریت ریسک در سطوح مختلف نظارتی و اجرایی و نتایج پایدار سازمانی تاکید کردند.
بیمه تعاون در دو سال اخیر با هدف ایجاد اطمینان در دسته های مختلف ذینفعان خود از جمله سهامداران و مشتریان، نظام مدیریت ریسک را در تمامی سطوح سازمانی پیاده سازی کرده و به صورت داوطلبانه و با هدف بهبود مستمر از طرف نهادهای نظارتی مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=18428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.