• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

7

ارتقای جایگاه بیمه رازی به رتبه سوم صنعت بیمه

  • کد خبر : 17955
  • 09 تیر 1400 - 10:42
ارتقای جایگاه بیمه رازی به رتبه سوم صنعت بیمه

شرکت بیمه رازی با مدیریت دکتر جباری ، از رتبه سیزدهم صنعت بیمه به رتبه سوم درشرکتهای بیمه خصوصی از نظر سرمایه ثبت شده ارتقاء یافته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، معاونت مالی و اداری بیمه رازی در هفتمین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی» گفت : این ارتقای جایگاه ده رتبه ای و تحقق بودجه در صنعت بیمه بی نظیر می باشد.

مهندس عباس نویدی ،با اشاره به چرخش های استراتژیک ابلاغ شده از سوی مدیرعامل و اهمیت نماینده محوری گفت : این معاونت در تعامل کامل با نمایندگان محترم و شبکه فروش می باشد وپرداخت ماهیانه دوبار کارمزد به ایشان از مصادیق این امر است.

وی در پاسخ به سوالی از نمایندگان در حوزه های مالی گفت : پرداختی ها در معاونت مالی حداکثر ظرف سه روز پرداخت می شود و تاخیر در برخی پرداختی ها به علت کامل نبودن پرونده ها بوده است.

مهندس عباس نویدی معاون مالی و اداری بیمه رازی در هفتمین جلسه پاسخگویی بیمه رازی که با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد ، افزود : با نگاه ویژه مدیرعامل بیمه رازی ، نمایندگانی که به هر دلیلی صدورشان بسته شده یا کارمزدشان بلوکه شده با ارائه درخواست ، در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلشان اقدام خواهد شد.

در پایان این نشست ، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد ، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس نویدی معاونت محترم مالی و اداری بیمه رازی اهدا گردید.

قابل ذکر است جلسات پاسخگویی بیمه رازی هر سه شنبه ، به صورت آنلاین و از طریق اینستاگرام بیمه رازی برگزار می گردد.

اولین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی » ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ و با حضور دکتر جباری ، مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.