• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

3

ارائه تسهیلات در بانک دی غیرحضوری می‌شود

  • کد خبر : 17871
  • 08 تیر 1400 - 10:18
ارائه تسهیلات در بانک دی غیرحضوری می‌شود

با هدف بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، فرایند ارائه تسهیلات در بانک دی غیرحضوری می‌شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، محمود زمان‌زاده، معاون فناوری اطلاعات بانک دی با اعلام این خبر گفت: با توسعه و راه‌اندازی نسخه جدید نت‌دی و جت‌دی (اینترنت‌بانک و همراه‌بانک جدید بانک دی) زمینه‌های لازم برای ارائه تسهیلات آنلاین به مشتریان فراهم شده است.
وی افزود: هدف از پیاده‌سازی پروژه ارائه تسهیلات آنلاین، تسریع در فرایند اعطای تسهیلات به مشتریان و آحاد جامعه است که با راه‌اندازی این خدمت، هم افراد معرفی شده از سوی سازمان‌ها و هم اشخاص حقیقی واجدالشرایط می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، با احراز هویت آنلاین و امضاء دیجیتال و رعایت شرایط مربوط به ضامنین از این خدمت بهره‌مند شوند.
معاون فناوری اطلاعات بانک دی با تشریح قابلیت‌ها و ویژگی‌های نت‌دی و جت‌دی تصریح کرد: راه‌اندازی نت‌دی و جت‌دی با قابلیت فرآیند‌محوری و امکان ارائه سبد متنوعی از خدمات بانکی به مشتری، در کنار قابلیت این دو سامانه برای ارائه خدمت افتتاح حساب غیرحضوری و دریافت نام کاربری و رمز عبور آنلاین، این امکان را برای بانک دی فراهم آورده است که علاوه بر ارائه تسهیلات آنلاین، دامنه متنوعی از خدمات درون شعبه‌ای خود را بر بستر این دو سامانه پیاده‌سازی کند.
زمان‌زاده با اشاره به لزوم کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، از توسعه دامنه خدمات نت‌دی و جت‌دی در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در آینده نزدیک علاوه بر فرآیند ثبت درخواست تسهیلات، فرآیند صدور کارت و فرآیند ساتنا و پایا در سطح شعبه، صدور گواهی‌نامه تمکن مالی، درخواست دسته چک و رفع سوء اثر چک نیز به خدمات نت‌دی و جت‌دی افزوده خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.