• امروز : دوشنبه - ۱۴ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بیمه سامان حامی رقابت های ملی چوگان شد پرونده مطالباتی بدون اقدام در هیچ یک از شعب نباید وجود داشته باشد پیام تسلیت مدیر عامل صندوق قر ض الحسنه شاهد به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) امکان تبدیل شماره کارت و حساب به شماره شبا در بام فراهم شد تحقق حداکثری شاخص‌های سلامت اداری از اهداف بانک توسعه تعاون است پیام تسلیت دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در سفر به استان خوزستان مطرح شد؛ بازاریان و اصناف همراهان همیشگی بانک ملی ایران پانزده خرداد مظهر دلبستگی مردم ایران به امام خمینی (رحمه‌الله) و آرمانهای انقلاب کارگاه آموزشی بیمه خرد و تکافل خرد دیدار با مدیر امور شعب بانک صادرات  استان هرمزگان و معرفی قاسمی به عنوان سرپرست مدیریت شعبۀ بیمه سرمد استان هرمزگان

1

پیام تسلیت مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست

  • کد خبر : 17652
  • 05 تیر 1400 - 15:57
پیام تسلیت مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست

مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا در پیامی درگذشت دو خبرنگار جوان خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:
«فاجعه دردناک و تاسف برانگیز سقوط اتوبوس حامل اصحاب رسانه و درگذشت دو بانوی خبرنگار خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را تسلیت عرض می کنم.
خبر تلخ و کوتاه حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست قبل از نگاشته شدن خبر احیای دریاچه ارومیه، که منجر به فوت دو خبرنگار جوان متعهد و توانمند حوزه محیط زیست کشورمان شد، جامعه خبری را در غم و اندوه فرو برد. خبرنگارانی که در راه کسب اطلاعات صحیح و مطمئن در عصر انفجار اطلاعات، پای سوگند خویش ایستادند و مبنا و معیار خود در این راه را آیه «ن والقلم و ما یسطرون» قرار دادند.
اینجانب خبر درگذشت این دو بانوی تلاشگر عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را به خانواده گرانقدر و داغدار ایشان و نیز جامعه بزرگ رسانه کشور بخصوص خبرگزاری های ایرنا و ایسنا تسلیت می گویم. از خداوند یکتا برای این دو عزیز از دست رفته، غفران واسعه الهی و برای آسیب دیدگان این سانحه غم انگیز، شفای عاجل و سلامتی آرزومندم».

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.