• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

2

کسب رتبه اول روابط عمومی بیمه سامان در هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور

  • کد خبر : 15010
  • 30 اردیبهشت 1400 - 17:00
کسب رتبه اول روابط عمومی بیمه سامان در هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور

روابط عمومی شرکت بیمه سامان توانست در هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور، در بخش «سلامت و بیمه» رتبه نخست را از آن خود کند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، به همت بیمه مرکزی ج.ا.ا هشتمین جشنواره «روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه»، همزمان با ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌ عمومی برگزار شد. روز گذشته در آیین اختتامیه جشنواره که با حضور رییس کل بیمه مرکزی اجرا شد، برترین های صنعت بیمه درحوزه های ۹ گانه جشنواره معرفی شدند.

مریم زمردیان مدیر روابط عمومی شرکت بیمه سامان در این آیین، لوح تقدیر و تندیس خود را از دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی دریافت کرد.

در این تقدیر نامه آمده است: دست یابی روابط عمومی شرکت بیمه سامان به رتبه اول بخش “سلامت و بیمه” در قالب هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور، شایسته تحسین است و می تواند به عنوان یک تجربه موفق برای شرکت های دیگر مورد توجه قرار گیرد.

بخش “سلامت و بیمه ” امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به جشنواره افزوده شد.بیمه سامان همزمان با شیوع این بیماری و طراحی بیمه سه گانه کرونا، ضمن طراحی و اجرای کمپین‌های متعدد تبلیغاتی و مسئولیت اجتماعی، تولید و انتشار محتواهای آموزشی و اطلاع‌رسانی، نقش موثری در ارائه آگاهی‌های لازم به جامعه در رابطه با روش‌های قطع زنجیره انتقال بیماری و نیز جبران هزینه‌های درمان آن داشت.

سال گذشته نیز روابط عمومی شرکت بیمه سامان در این جشنواره در بخش پژوهش و افکار سنجی، رتبه برتر را از آن خود کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.