19:19:08

اخبار ویژه

گردهمایی مدیران و همکاران ستادی بیمه کوثر به مناسبت روز ملی منابع انسانی شعبه ارزی-ریالی بانک سینا در خیابان گاندی تهران افتتاح شد لزوم تلاش بیشتر همکاران در جهت تحقق اهداف تعیین شده تولید ۱۰۰ همت حق بیمه توسط بیمه ایران در سال ۱۴۰۳ آمادگی بانک ملی ایران برای وکالتی کردن حساب های متقاضیان محصولات ایران خودرو اعطای وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به ۶۰۰۰ خانواده مستأجر توسط بانک صادرات ایران پنجمین جلسه کارگروه بین‌الملل پژوهشکده بیمه برگزار شد فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی چک اسکنر گروهی، خدمت تازه بانک اقتصادنوین به مشتریان حقوقی پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک ابلاغ کرد

6

ایرانسل برندۀ نشان طلایی روابط عمومی دیجیتال ایران شد

  • کد خبر : 14774
  • 28 اردیبهشت 1400 - 8:20
ایرانسل برندۀ نشان طلایی روابط عمومی دیجیتال ایران شد

ایرانسل، دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط عمومی» و «ستارۀ طلایی روابط عمومی» در حوزۀ روابط عمومی دیجیتال را از هشتمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مراسم پایانی هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور آنلاین دکتر فیلیپ بورمانس، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA) و دکتر علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت و نیز حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، در محل خانۀ فرهنگ‌وهنر دیهیم برگزار شد.

سخنگوی دولت در این مراسم، طی یک ارتباط آنلاین، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا، ارتباطات را در سازمان‌های سنتیِ رسانه‌ای دچار مشکل کرده است، تصریح کرد: در شرایط امروز جامعۀ ایران، ارتباطات به مثابۀ حیات بهینۀ جامعه است؛ ارتباطاتی که بتواند نوعی زندگی اجتماعی نوین را سامان دهد.

ربیعی همچنین بر لزوم تغییر در ساختارهای اداری و اهمیت بیشتر به روابط عمومی‌ها و ایجاد نظام صحیح اطلاع‌رسانی تأکید کرد.

رئیس IPRA نیز در سخنرانی آنلاین خود، با تأکید بر لزوم تسریع حرکت روابط عمومی‌ها به سمت دیجیتالی شدن، این امر را گامی مهم برای ایفای وظایف روابط عمومی‌ها به‌خصوص در دوران شیوع بیماری کرونا دانست.

وی با تأکید بر لزوم روی آوردن به ارتباطات مبتنی بر علم، تصریح کرد: باید از همکاران دانشگاهی کمک گرفته و دانش جامعه‌شناسی علوم رفتاری و جامعه‌شناسی ارتباطات را با روابط عمومی ادغام کنیم. وی افزود: تغییرات در روابط عمومی شاید سخت باشد، اما باید این کار را انجام دهیم.

در بخش معرفی برگزیدگان هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران، روابط عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به دلیل درخشش در مجموعۀ فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۳۹۹، دو لوح تقدیر و نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط عمومی» و «ستارۀ طلایی روابط عمومی» در حوزۀ «روابط عمومی دیجیتال» را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، این دو نشان ویژه و دو لوح تقدیر را دریافت کرد.

روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «اولین اپراتور ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران»، با ایجاد و گسترش سازوکارهای ارتباط دیجیتال به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش استحکام بخشیده و به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.